تجلیل از خانواده شهیدان حیدری در روستای عالی‌حسینی + عکس
کد خبر: 4016323
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
به‌مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

تجلیل از خانواده شهیدان حیدری در روستای عالی‌حسینی + عکس

طی آئینی از خانواده شهیدان «غلامرضا و علیباش حیدری» در روستای بخش‌ مرکزی عالی‌حسینی شهرستان تنگستان از سوی سپاه امام علی(ع) و امام‌جمعه اهرم تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آئین بزرگداشت آبروی ‌محله شهیدان غلامرضا و علیباش حیدری، شامگاه پنجشنبه، چهارم آذرماه، به‌مناسبت هفته بسیج از سوی سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان و با همکاری پایگاه مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) روستای عالی‌حسینی با حضور مسئولان محلی در منزل این شهیدان والامقام بر‌گزار شد.

حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده، امام‌جمعه اهرم در این مراسم با بیان اينکه شهدا یکی از بهترین الگوی شخصیتی برای نسل جوان است، اظهار کرد: جلال ایستادن به اقامه نماز و شکوه ایثار شهدا از دست تربیت مادران ایمانی و علی‌اکبر پرور و مؤمنه و پاکدامن و صادق قلب است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تنگستان در ادامه با بیان اینکه دست حضرت زهرا(س) بر سر شهداست، افزود: والدین و به‌ویژه مادران شهدا به اخلاق نزدیک به کمال و نیز هزاران نوع شیوه‌های تربیتی آگاه هستند که تربیت مادرانه آنها اینگونه ثمر بهشتی می‌دهد.

حجت‌الاسلام پهلوزاده بیان کرد: شهیدان با شهادتشان پرچم اسلام و انقلاب اسلامی را از دوش خود با روحیه ولایتمدارانه به دوش نسل آینده قرار و تحویل می‌دهند.

یادآور می شود، رضا حیدری، مداح اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) به مرثیه‌سرایی پرداخت و در پایان از سوی سپاه امام علی(ع) و امام‌جمعه شهر اهرم از خانواده شهیدان غلامرضا و علیباش حیدری در روستای بخش‌ مرکزی عالی‌حسینی شهرستان تنگستان تجلیل شد.

حامد فکوری

انتهای پیام
captcha