سی‌وسومین مسابقات سراسری قرآن بنیاد شهید برگزار می‌شود
کد خبر: 4016776
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

سی‌وسومین مسابقات سراسری قرآن بنیاد شهید برگزار می‌شود

سی‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، سی‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ جزء‌های ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.
 
در این مسابقات، چهار گروه از فرزندان ایثارگر ۱۸ سال به بالا (در دو گروه ذکور و اناث)، فرزندان ایثارگر ۱۳ تا ۱۸ سال (دوره متوسطه اول و دوم در دو گروه ذکور و اناث)، همسران (شاهد، جانبازان و آزادگان) مونث و ایثارگران (جانبازان و آزادگان) مذکر می‌توانند شرکت کنند که در هر یک از گروه‌های یاد شده، سه نفر برگزیده خواهند شد.
 
افزایش انس و الفت جامعه ایثارگران با قرآن کریم، شناسایی استعدادهای قرآنی، ایجاد زمینه برای یادگیری تلاوت، فهم، تفکر و تدبر در قرآن‌کریم، ترویج، توسعه و نشر معارف قرآن‌کریم و تعالیم ائمه معصومین(ع) و ارتقای سطح کمی و کیفی دانش قرآنی جامعه ایثارگران از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات اعلام شده است.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات قرآن کریم باید تا 12 آذر به امور قرآنی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان محل پرونده خود مراجعه کنند. مرحله استانی سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، جمعه ۲۶ آذر و مرحله کشوری در بهمن ماه سال جاری برپا خواهد شد.


انتهای پیام
captcha