ضعفا و محرومان از اجرای عدالت در دستگاه قضایی ناامید نشوند
کد خبر: 4017341
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

ضعفا و محرومان از اجرای عدالت در دستگاه قضایی ناامید نشوند

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان گفت: نباید ضعفا و محرومان از اجرای عدالت در دستگاه قضایی ناامید شوند چراکه ما موظفیم تا در مسیر هدایت الهی حق را به حقدار برسانیم.

تودیع و معارفه رئیس دادگاه عمومی حسن آباد یاسوکند

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام کیومرث امیرخانی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان امروز، 9 آذرماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش حسن آباد یاسوکند اظهار کرد: امیدواریم با رعایت تقوای الهی و خدمتگزاری به مردم و جلب رضایتنمدی عمومی بتوانیم از خون شهدای انقلاب اسلامی و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

وی تأکید کرد: همه ما مدیران باید شکرگزار نعمت خدمتگزاری به مردم باشیم و از تک‌تک لحظات خدمت‌ در جهت جلب رضایت خدای متعال استفاده کنیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کردستان بیان کرد: مدیران حوزه‌های مختلف قضایی استان کردستان باید با نرم خویی و فروتنی و گشاده رویی با مردم برخورد کرده و با رعایت مساوات و عدالت بین مردم بتوانند اهداف عالی دستگاه قضایی را در استان کردستان اجرا کنند.

وی تأکید کرد: نباید ضعفا و محرومان از اجرای عدالت در دستگاه قضایی ناامید شوند چراکه ما موظفیم تا در مسیر هدایت الهی حق را به حقدار برسانیم.

حجت‌الاسلام امیرخانی در پایان با اشاره به اینکه انتصاب مدیران قضایی در دادگستری استان کردستان با دقت و حساسیت خاصی صورت می‌پذیرد، یادآور شد: این حساسیت موجب می‌شود تا مدیرانی عادل بر منصب قضاوت استان بنشینند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات امیرحسین بابایی با اهدای لوح سپاس تقدیر و حکم انتصاب طاهر یوسفی، به عنوان سرپرست جدید حوزه قضایی بخش حسن آباد یاسوکند به وی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha