مسابقات «بهار در بهار» قرآن و نهج‌البلاغه برگزار شد
کد خبر: 4017622
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

مسابقات «بهار در بهار» قرآن و نهج‌البلاغه برگزار شد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران کارکنان و بیست و سومین دوره ویژه فرزندان کارکنان این شرکت در محل نمازخانه شرکت گاز استان خبر داد.

به گزارش ایکنا، عباس شمس‌اللهی، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران کارکنان و بیست و سومین دوره ویژه فرزندان کارکنان این شرکت در محل نمازخانه شرکت گاز استان خبر داد و اظهار کرد: در مجموع ۴۳ نفر در زمینه مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم قرآن، حفظ عمومی و قرائت ترتیل و تحقیق در این مسابقات شرکت کردند. از این تعداد ۲۶ نفر از کارکنان، ۸ نفر از همسران کارکنان و ۹ نفر از فرزندان کارکنان در این مسابقات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در زمینه مفاهیم نهج‌البلاغه ۱۳ نفر شرکت کرده‌اند، افزود: از این تعداد هشت نفر از کارکنان، چهار نفر از همسران کارکنان و یک نفر از فرزندان کارکنان در رده‌های مختلف به رقابت پرداختند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در زمینه مفاهیم قرآنی نیز در مجموع بیست نفر شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۶ نفر از کارکنان، سه نفر از همسران کارکنان و یک نفر از فرزندان کارکنان در رده‌های مختلف مسابقه شرکت کردند.

شمس‌اللهی بیان کرد: در زمینه حفظ عمومی پنج نفر از فرزندان کارکنان و در رشته قرائت ترتیل و تحقیق نیز ۵ نفر از کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان مشارکت داشتند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه نفرات برتر در پنج رشته به مسابقات سراسری شرکت ملی گاز ایران راه خواهند یافت، گفت: این مسابقات با حضور داوران ممتاز استانی و ناظر اعزامی مسابقات از شرکت ملّی گاز ایران برگزار شد.
 
انتهای پیام
captcha