گرانی در عسلویه باید آسیب‌شناسی شود
کد خبر: 4017670
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
فرمانده سپاه عسلویه:

گرانی در عسلویه باید آسیب‌شناسی شود

فرمانده سپاه عسلویه با اشاره به وضعیت گرانی در شهر عسلویه گفت: در این شهر هزینه‌های بالا بیداد می‌کند، قیمت‌ها در جای جای استان و شهرهای مجاور متفاوت است و این گرانی باید آسیب‌شناسی شود.

مهدی حسن‌زاده فرمانده سپاه عسلویه

به گزارش ایکنا از بوشهر، مهدی حسن‌زاده، فرمانده سپاه عسلویه امروز 10 آذرماه در جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه گفت: فضای فرهنگی شهرستان عسلویه باید تغییر کند و باید به سمت فضاسازی معنوی پیش برویم.

فرمانده سپاه عسلویه با اشاره به اینکه هر چه داریم از شهدا داریم افزود: تمثال مبارک شهدا در ادارات نصب شود و زینت بخش معابر شهرها و روستاها شود و یادواره‌های شهدا برگزار شود، در بحث نماز جماعت و وقت نماز در ادارات جدی گرفته شود همچنین با نصب پرچم بنر و تبلیغات برای ایام الله و مناسبت‌ها ادارات فضاسازی کنند.

وی از همه دست اندرکاران و کسانی که در بزرگداشت برنامه‌های بسیج مشارکت داشتند قدردانی کرد و افزود: خیلی‌ها در میدان بودند در برنامه‌های هفته بسیج همکاری و مشارکت کردند بعضی از ادارات هم در میدان نبودند حتی از نصب یک پرچم هم دریغ کردند.

حسن‌زاده به مشکل گرانی در شهر عسلویه اشاره کرد و یادآور شد: در این شهر گرانی بیداد می‌کند، قیمت‌ها با همه جای استان و شهرهای مجاور متفاوت است و این گرانی باید آسیب‌شناسی شود با جلسه گرفتن هم درست نمی‌شود باید میدانی وارد شد و باید اعتماد مردم را برگردانیم.

انتهای پیام
captcha