نقشه‌ اصلی دشمن دور کردن خانواده ایرانی از دین است
کد خبر: 4018095
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

نقشه‌ اصلی دشمن دور کردن خانواده ایرانی از دین است

امام‌جمعه موقت عسلویه با بیان اینکه بنایی مقدس‌تر از خانواده در اسلام نیست گفت: دشمنان سعی دارند خانواده‌های ما را از دین دور کنند و عقب برانند.

امام‌جمعه موقت عسلویهبه گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعبدالحسین حسینی، امام‌جمعه موقت عسلویه در خطبه‌های این هفته با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به ۶ صفت برای مؤمنین در سوره بقره به موضوع خانواده اشاره کرد و گفت: خانه و خانواده مهم است و بنایی مقدس‌تر از خانواده در اسلام نیست، غربی‌ها دارند خانواده را متلاشی می‌کنند و با سگ و گربه و حیوانات زندگی می‌کنند دشمنان سعی دارند خانواده‌های ما را از دین دور کنند عقب برانند.

امام‌جمعه موقت عسلویه افزود: خداوند توسط حضرت امام(ره) نعمت انقلاب اسلامی را آورد خیلی تلاش دارند ارزش‌های اسلامی را با ضد ارزش‌ها جایگزین کنند، خانواده ارزش اسلامی است و دنبال این هستند فرهنگ فروپاشی خانواده را جا بیندازند.

وی به اقدام خوب هلدینگ خلیج فارس پتروشیمی اشاره کرد و گفت: این هلدینگ طرح آموزشی خوبی به نام تعالی و تحکیم خانواده دارد و در چهار شهرستان جنوبی اجرا می‌کند. از هفته آینده کلاس‌های این طرح شروع می‌شود و تشویق کنید دخترها و پسران مجرد زوجین جوان و والدین در این کلاس‌ها ثبت نام کنند.

حسینی در پایان گفت: در ۶ نقطه شهرستان عسلویه کلاس‌ها برگزار می‌شود و چهار ماه کلاس هست که روزهای پنج شنبه کلاس برگزار می‌شود و در عسلویه هم در کانون عاشقان ولایت در حسینیه صاحب‌الزمان (عج) و حتماً خانواده‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha