برپایی دوره تخصصی آموزش تجوید ویژه بانوان در لبنان
کد خبر: 4018020
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

برپایی دوره تخصصی آموزش تجوید ویژه بانوان در لبنان

دوره تخصصی آموزش قواعد واحکام تجوید قرآن ویژه بانوان به دو شیوه حضوری و مجازی از سوی انجمن خیریه «المبرات» وابسته مسجد جامع «الحسنین(ع)» شهر بیروت، پایتخت لبنان آغاز شد.

به گزارش ایکنا از لبنان، این دوره آموزشی با عنوان «وَرَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتِيلً: قرآن را شمرده شمرده بخوان» و از سوی انجمن خیریه «المبرات» وابسته مسجد جامع «الحسنین(ع)» در منطقه «حارة حریک» واقع در ضاحیه جنوبی بیروت در حال برگزاری است.

 بر اساس اطلاعیه انجمن خیریه «المبرات»، این دوره در دو سطح در حال برگزاری است که سطح نخست روزهای چهارشنبه هر هفته ساعت 9:30 به وقت بیروت آغاز می‌شود.

همچنین، سطح دوم این دوره آموزشی نیز روزهای سه‌شنبه هر هفته ساعت 9:30 صبح به وقت محلی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای حضور در این دوره باید به سالن اجتماعات مسجد جامع الحسنین(ع) مراجعه کنند و این دوره همچنین از برنامه «زوم»(zoom) نیز به صورت مجازی پخش می‌شود.

یادآوری می‌شود، انجمن «المبرات» یک انجمن قرآنی، فرهنگی و خیریه در لبنان است که به همت مرحوم «سید محمدحسین فضل‌الله» تأسیس شده که علاوه بر فعالیت‌های دینی، قرآنی و فرهنگی در زمینه مسائل اجتماعی و کمک به بیماران نیز فعال است.

انتهای پیام
captcha