برگزاری دوره قرآنی «امام رضا(ع)» در بعلبک لبنان + عکس
کد خبر: 4018555
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

برگزاری دوره قرآنی «امام رضا(ع)» در بعلبک لبنان + عکس

انجمن توجیه و ارشاد قرآن کریم شاخه بعلبک از راه‌اندازی دوره آموزش تخصصی احکام صوت و لحن قرآن در استان البقاع شمالی خبر داد.

به گزارش ایکنا از بیروت، انجمن توجیه و ارشاد قرآن کریم شاخه بعلبک اعلام کرد که با هماهنگی حوزه تبلیغات و فعالیت‌های فرهنگی این منطقه دوره آموزشی صوت و لحن قرآن کریم را تحت عنوان دوره امام رضا(ع) در شهرک نبی شیث برگزار کرده است.

این دوره آموزشی به بررسی احکام تخصصی در طبقات صوتی می‌پردازد که در آن 27 نفر از  قرآن‌آموزان 15 سال به بالا شرکت می‌کنند. این کلاس‌ها حضوری نیست و از راه دور از طریق لینک واتس‌اپ برگزار می‌شود.

برگزاری دوره قرآنی «امام رضا(ع)» در بعلبک لبنان
سید عباس عثمان، استاد و قاری برجسته لبنانی استاد و مسئول نظارت بر این کلاس‌هاست و سید احمد محمد شکر هم مدیریت آن را برعهده دارد.

برگزاری دوره قرآنی «امام رضا(ع)» در بعلبک لبنان

هدف از این دوره آموزشی قرائت قرآن ویژه برادران، ارتقای سطح توانمندی صوتی برادران قرآن‌آموز و استفاده از برنامه‌های آموزشی انجمن توجیه و ارشاد در پایبندی به قرآن کریم و بهره‌مندی از فیوضات آن اعلام شده است.

برگزاری دوره قرآنی «امام رضا(ع)» در بعلبک لبنان
دوره آموزشی مذکور از روز پنجشنبه دوم دسامبر 2021 (11 آذر) آغاز شده است.

دوره تخصصی قرآنی با عنوان پیامبر رحمت(ص) نیز ششم اسفند ماه گذشته در همین شهرک نبی شیث با هدف آموزش از راه دور احکام لحن و مفاد آن برای خواهران با حضور ۶۹ نفر آغاز شد.

هدف از برگزاری این دوره‌ آموزشی ویژه بانوان در نبی شیث، تسلط بر قرائت صحیح قرآن و افزایش تعداد اساتید قرائت آن و نیز توسعه توانایی‌های فراگیران و بهره‌مندی از آن‌ در برنامه‌های گروهی اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha