«سوت‌زنی فساد» در تبریز
کد خبر: 4018664
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

«سوت‌زنی فساد» در تبریز

رئیس شورای اسلامی تبریز گفت: طرح صیانت از سلامت اداری «سوت زنی فساد» موجب افزایش نظارت شورا و کمک به شهرداری می‌شود.

حجت الاسلام رسول برگی، رئیس شورای اسلامی تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس شورای اسلامی تبریز روز یکشنبه، 14 آذرماه، در جلسه شورای شهر تبریز، گفت: طرح صیانت از سلامت اداری (سوت زنی فساد) موجب افزایش نظارت شورا و کمک به شهرداری می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح سوت‌زنی در کشورهای مختلف اجرا می‌شود، افزود: این طرح در شهرهای مشهد، تهران و ظاهرا در اصفهان فعال است.

برگی، اظهار کرد: اینکه مدیر یک نهاد نظارتی چندین میلیون تومان برای اتاق خود هزینه می‌کند و هر کس را که اعتراضی داشته باشد با هتاکی پاسخ می‌دهد که بروید دستتان را هرجا بلند است بگذارید، درست نیست؛ باید یک تشکلی تشکیل و این امورات در آنجا بررسی شود و شهردار و شورا به آن دسترسی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی تبریز با تاکید بر اینکه نیاز است نهادی باشد تا مردم، رییس و کارمند شجاعت داشته باشد که حرفشان را بزنند، گفت: ما می‌خواهیم قدرت نظارت را از طریق شورا بالا برده و مشکلات شهروندان و کارکنان را حل کنیم.

ویبا اشاره به تصویب کلیات طرح صیانت از سلامت اداری در این جلسه ادامه داد: از امروز به مدت یک ماه، کمیسیون تحقیق و نظارت موظف به تدوین آیین‌نامه کار کمیسیون صیانت سلامت اداری می‌شود.

انتهای پیام
captcha