اخذ 2 کد رشته جدید در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل + تصویر
کد خبر: 4018808
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

اخذ 2 کد رشته جدید در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل + تصویر

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل، گفت: امکان تحصیل در کد رشته‌های «امور بانکی» و «مدیریت کسب و کار» در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی واحد اردبیل، فراهم شد.

امید علاف اکبری جهاد دانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، امید علاف‌اکبری، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل، ۱۴ آذرماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: امکان تحصیل در کد رشته‌های «امور بانکی» و «مدیریت کسب و کار» در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی واحد اردبیل فراهم شده است.

وی بیان کرد: مجوز این کد رشته‌ها در مقطع کاردانی حرفه‌ای از دانشگاه جامع علمی کاربردی اخذ و پذیرش دانشجو در این دو رشته جدید از بهمن ماه سالجاری انجام خواهد شد.

علاف‌اکبری، توسعه کد رشته‌ها را از اولویت‌های مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل عنوان و خاطرنشان کرد: در سالجاری مجوز سه کد رشته جدید اخذ شده که این امر گامی مؤثر در توسعه رشته‌های مهارتی، کارآفرینی و اشتغالزایی دانشجویان است.

وی، از آغاز ثبت‌نام در دوازده کد رشته‌ این مرکز خبر داد و یادآور شد: پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در کد رشته‌های فناوری اطلاعات(اینترنت و شبکه‌های گسترده)، باغبانی(گیاهان دارویی و معطر)، تربیت مربی پیش دبستانی، صنایع دستی- فرش دستباف، امور بانکی، مدیریت کسب و کار و مددکاری اجتماعی(مراکز اورژانس اجتماعی) انجام می‌شود.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل، اضافه کرد: در مقطع کارشناسی هم در کد رشته‌های مددکاری اجتماعی(مراکز اورژانس اجتماعی)، تربیت مربی پیش دبستانی، مدیریت کسب و کار اینترنتی، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی فناوری باغبانی(گیاهان دارویی و معطر) دانشجو پذیرش خواهد شد.

علاف اکبری، اعطای مدرک معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فضای فیزیکی مناسب، امکانات و تجهیزات مناسب، مدرسان مجرب، برگزاری کلاس‌های آموزشی در شیفت بعد از ظهر و اعطای وام وزارت علوم برای بیش از ۷۰ درصد شهریه هر ترم با بازپرداخت بعد از فارغ التحصیلی را از مزایای تحصیل در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل عنوان کرد.

وی، مدارک مورد نیاز برای پیش ثبت‌نام در این مرکز را کپی شناسنامه از کلیه صفحات، کپی کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی عنوان و اضافه کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به آدرس شهرک کارشناسان، میدان شفا، ساختمان جهاددانشگاهی – مرکز آموزش علمی کاربردی مراجعه کنند و شماره تلفن 13-33749511 نیز آماده پاسخ‌گویی به سوالات احتمالی است.مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل

انتهای پیام
captcha