نمایشگاه تایپوگرافی پیامبر مهربانی گشایش یافت
کد خبر: 4019197
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
همزمان با روز دانشجو

نمایشگاه تایپوگرافی پیامبر مهربانی گشایش یافت

همزمان با روز دانشجو نمایشگاه مجازی تایپوگرافی پیامبر مهربانی امروز افتتاح شد.

به گزارش ایکنا، به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، نمایشگاه مجازی تایپوگرافی با عنوان پیامبر مهربانی به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور امروز سه شنبه 16آذر در فضای مجازی گشایش یافت.
 
از جمله اهداف این نمایشگاه می‌توان به استفاده از زبان هنر برای دستیابی به اهداف خود در راستای تقویت مناسبات و تعاملات هنری، رسانه‌ای و تبلیغاتی میان دانشگاهیان و نخبگان در سطح ملی و بین‌المللی با محوریت قرآن کریم و سیره زندگانی معصومین (ع) اشاره کرد.
 
داور آقامحمدیان، محمدصادق پوروهاب، فاطمه تاجیک، تندیس تقوی، مهسا خانی اوشانی، زهره خسروي، فاطمه درودی، ناصر زارعین، افسانه شکری، اسماعیل عباسی، اعظم علیزاده نیک، فرناز فرشچی، سمیه فرهمندنژاد، مهتاب مرادی مقصود، گلبرگ  معصومی، سید مهرداد مهرابی، علی اکبر میرزایی و شیرین نوشیروان هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند.
 
فراخوان این نمایشگاه اول آبان سال جاری منتشر و در مجموع 70 اثر از 25 هنرمند به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شد که پس از گزینش این آثار 35 اثر از 18 هنرمند، به نمایش در آمده است.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این آثار می‌توانند به پایگاه اینترنتی ویژه این نمایشگاه به نشانی exhibition.isqa.ir مراجعه کنند.
 
این نمایشگاه از برنامه‌های رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی است، که در این طرح با توجه به رویداد‌های مهم هر فصل از سال، آن فصل به موضوع خاصی اختصاص یافته است. تمامی برنامه‌های اجرایی در این رویداد حول آن موضوع خواهد بود و مخاطبان آن نیز تمامی دانشجویان علاقه‌مند به موضوع هستند. 
 
تمامی علاقه‌مندان به رویداد‌های فرهنگی و هنری می‌توانند ضمن عضویت در شبکه فعالان قرآنی دانشجویی از طریق پایگاه اینترنتی www.isqa.ir در این طرح شرکت کنند.
 
در این طرح، بخش‌های مختلفی از جمله برگزاری نشست‌های مختلف قرآنی، مسابقه کتابخوانی، جلسات تدبر در قرآن، فراخوان آثار هنری و آموزش‌های مختلف در حوزه مهارت‌های فردی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا ضمن آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن، مجموعه‌ای از مهارت‌های فردی نیز در کنار این مفاهیم را هم آموزش ببیند.
انتهای پیام
captcha