گردهمایی حفاظ قرآن جنوب و جنوب شرق کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 4019623
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
به مناسبت بزرگداشت سردار سلیمانی

گردهمایی حفاظ قرآن جنوب و جنوب شرق کشور برگزار می‌شود

برنامه افتتاح یکی از بزرگترین مجتمع‌های قرآنی جنوب شرق کشور به نام مجتمع قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با گردهمایی حفاظ جنوب و جنوب شرق کشور در منطقه کوهپایه کرمان برگزار می‌شود.

گلزار شهدای کرمانبه گزارش ایکنا، یکی از بزرگترین مجتمع‌های قرآنی جنوب شرق کشور به نام «مجتمع قرآنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» وابسته به مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با همکاری جمعی از خیّران و قرآن‌دوستان، در منطقه کوهپایه استان کرمان که در فاصله حدود 35 کیلومتری گلزار شهدای شهر کرمان و مزار مطهر شهید واقع شده است، در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است و در سالروز شهادت سردار سلیمانی این مجتمع افتتاح خواهد شد.

در همین رابطه گردهمایی قرآنیان جنوب استان کرمان همراه با افتتاح این مجتمع قرآنی در روزهای نهم و دهم دی‌ماه برگزار می‌شود. همچنین امکان شرکت قرآنیان از استان‌های دیگر نیز در این گردهمایی فراهم است.

از برنامه‌های این گردهمایی می‌توان به میثاق با شهدا و ادای احترام حفاظ و قاریان قرآن کریم به مقام والای شهدا به ویژه فرمانده شهدای مقاومت و شهدای مدافع حرم، سردار سلیمانی و شهید پورجعفری اشاره کرد.

همچنین مسابقه حفظ قرآن در مقاطع 10 تا 20 جزء و حفظ کل نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha