منتخب سیزدهمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز تعیین شد + عکس
کد خبر: 4019636
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

منتخب سیزدهمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز تعیین شد + عکس

تلاوت سیدمحمد حسینی‌پور از نظر کارشناسان با کسب حد نصاب لازم به عنوان تلاوت منتخب سیزدهمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز معرفی شد.

به گزارش ایکنا، سیزدهمین جلسه از سیزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم، عصر روز گذشته چهارشنبه ۱۷ آذرماه به صورت نیمه حضوری و با برقراری ارتباط دوسویه و برخط تصویری با قاریان شرکت کننده، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.

در این جلسه، قاسم رضیعی و احمد زرنگار از استادان و داوران بین‌المللی به عنوان کارشناس و مصطفی یادگاری، قاری ممتاز کشورمان به عنوان کمک‌کارشناس و دبیر جلسه، به ارائه نکات فنی و مفاهیمی و تحلیل قرائت قاریان پرداختند.

در این جلسه، ابراهیم عبدی از آذربایجان شرقی با پخش تلاوت تصویری، مسعود خیری و سیدمحمد حسینی‌پور از تهران به صورت حضوری، قاریانی بودند که هر سه نفر آیات ۲۵۴ تا ۲۵۷ سوره بقره را از حفظ تلاوت کردند.

تلاوت سیدمحمد حسینی‌پور از نظر کارشناسان با کسب نصاب لازم به عنوان تلاوت منتخب سیزدهمین جلسه معرفی شد.
 
در بخش دیگری از این جلسه، قسمت سیزدهم برنامه تصویری آموزش تکیه‌های صوتی کلمات قرآن با تدریس مهدی حسنی، حافظ کل قرآن و مؤلف کتاب میزان‌القرائه پخش شد.

برنامه «جرعه‌ای از معرفت» با پخش سخنان کوتاهی از مقام معظم رهبری و قرائت دعای ختم قرآن با صدای محمد جماله قاری ممتاز بوشهری از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

سیزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز، روز‌های چهارشنبه به صورت هفته در میان، بعد از اذان مغرب برگزار می‌شود.
 
فیلم کامل جلسات با فاصله چند روز در صفحه مجازی شورا در تارنمای آپارات بارگذاری می‌شود.
انتهای پیام
captcha