مراسم اعطای مدرک «طرح سنجش داوران قرآن» در کردستان برگزار شد
کد خبر: 4019731
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵

مراسم اعطای مدرک «طرح سنجش داوران قرآن» در کردستان برگزار شد

مراسم اعطای مدرک طرح سنجش داوران قرآن کریم استان کردستان امروز، ۱۸ آذر ماه در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان برگزار شد.

خلیل همتی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان

به گزارش ایکنا از استان کردستان، مراسم اعطای مدرک طرح سنجش داوران قرآن کریم به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز ، ۱۸ آذر ماه در اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان برگزار شد.

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در این مراسم با اشاره به برگزاری طرح ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن اظهار کرد: در مرحله اول این دوره ۶۴ نفر از فعالان قرآنی استان کردستان شرکت کرده بودند.

وی افزود: از این تعداد ۱۱ نفر موفق به راه‌یابی به مرحله دوم شدند که از این تعداد چهار نفر دوره را با موفقیت به پایان رساندند.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه این داوران در رشته های صوت، لحن و حفظ موفق به کسب گواهینامه پایان دوره شدند، بیان کرد: حسین عبدالملکی در رشته لحن، سیدعباس حسینی در رشته صوت، طاهره نائبی‌موحد و مریم سعیدی در رشته حفظ از داوران موفق این طرح هستند.

وی گفت: از این تعداد دو نفر از داوران آقا و دو نفر بانو هستند.

همتی در پایان یادآور شد: مرحله اول این طرح آزمون کتبی، مرحله دوم شبیه‌سازی مسابقات و داوری کردن شرکت‌کنندگان و مرحله سوم مصاحبه علمی بود.

در پایان این مراسم مدرک تخصصی به داوران قرآن کردستانی اعطا شد.

انتهای پیام
captcha