دهمین کنفرانس علمی بین‌المللی مهدویت در عراق برگزار شد + عکس
کد خبر: 4020233
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

دهمین کنفرانس علمی بین‌المللی مهدویت در عراق برگزار شد + عکس

دهمین کنفرانس بین‌المللی سالانه مهدویت با حضور نماینده آیت‌الله سیستانی و نمایندگانی از عتبات عالیات و شخصیت‌های برجسته دانشگاهی و حوزوی در شهر کاظمین عراق برگزار شد.

 کنفرانس علمی بین‌المللی مهدویت

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه جهانی الکفیل، این کنفرانس علمی بین‌المللی با شعار «مسئله مهدویت؛ از فلسفه انتظار تا چالش‌های ظهور» در روزهای جمعه و شنبه (19 و 20 آذرماه) با حضور شیخ حسین آل یاسین، نماینده آیت‌الله سیستانی در کاظمین و نمایندگانی از عتبات عالیات و مراقد مطهر شیعیان و همچنین رؤسای دانشگاه‌ها و گروهی از فضلای حوزه علمیه برگزار شد.
 
از سوی آستان مقدس عباسی نیز یک هیئت بلندپایه به ریاست شیخ عادل الوکیل، معاون بخش امور دینی آستان در این کنفرانس حضور یافتند‌‌ و بخش امور فرهنگی آستان عباسی نیز با ارائه دو مقاله جداگانه با عناوین «انتظار اقدام است نه سکون» نوشته محمد حسن المولی و «حکومت و جامعه در دوران ظهور» نوشته حسین علی سلمان، مشارکتی فعال در این کنفرانس بین‌المللی داشت.
 
این دو مقاله با ارائه پاسخ‌های قانع‌کننده به سؤالات حاضرین، مورد رضایت آنان قرار گرفت و نوعی همبستگی و انسجام میان پژوهشگران و حاضرین در کنفرانس ایجاد کرد. همچنین این مقالات، موجب تعمیق ارتباط میان افراد با امام غایب، حضرت ولی‌عصر(عج) که یکی از اهداف کنفرانس به شمار می‌رفت، شد.
 
 کنفرانس علمی بین‌المللی مهدویت
 
 کنفرانس علمی بین‌المللی مهدویت
انتهای پیام
captcha