تجلیل از برترین‌های قرآنی و پرسش مهر ریاست جمهوری در بستک
کد خبر: 4020817
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

تجلیل از برترین‌های قرآنی و پرسش مهر ریاست جمهوری در بستک

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک از تجلیل 29 نفر از برترین‌های حوزه قرآنی و پرسش مهر ریاست جمهوری به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز در این شهرستان خبر داد.

تجلیل از برترین‌های قرآنی و پرسش مهر ریاست جمهوری در بستک

علی سلمانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: آیین تجلیل از دانش آموزان برتر حوزه قرآن، عترت و نماز و همچنین و نخبگان فرهنگی و هنری و پرسش مهر ریاست جمهوری در راستای گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی بستک در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان با هدف شناسایی استعدادهای قرآنی دانش آموزان و ترویج فرهنگ قرآنی بین دانش آموزان و خانواده‌ها برگزار شده است، افزود: توسعه فرهنگ دینی در سطح جامعه امری ضروری است و آموزش و پرورش و دستگاه‌های مربوطه می‌توانند با اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی اهمیت قرآن را در زندگی مردم نهادینه و معنویت دانش آموزان را تقویت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در پایان یادآور شد: در این آیین تعداد ۲۹ نفر از فعالین و برترین‌های حوزه قرآنی و پرسش ریاست جمهوری تجلیل شدند که با کسب مقام برتر توانستند به مرحله استانی و کشوری راه یابند.

انتهای پیام
captcha