برگزاری مسابقات قرآن بانوان شاغل و همسران کارکنان نیروهای مسلح
کد خبر: 4020936
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
با رقابت 644 متسابق انجام می‌گیرد؛

برگزاری مسابقات قرآن بانوان شاغل و همسران کارکنان نیروهای مسلح

سیزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و همسران کارکنان نیروهای مسلح و سومین دوره مسابقات قرآن فرزندان از فردا، 24 آذرماه به مدت سه روز با رقابت 644 متسابق به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

مسابقات قرآن بانوان شاغل و همسران نیروهای مسلح به گزارش ایکنا، سیزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و همسران کارکنان نیروهای مسلح و سومین دوره مسابقات قرآن فرزندان از 24 تا 26 آذرماه به مدت سه روز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

این مسابقات با رقابت 644 متسابق راه‌یافته از نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح در دژبان ارتش برپا می‌شود.

تبادل تجربیات، بهره‌مندی از ظرفیت‌های قرآنی و ایجاد فضایی برای همدلی و هم‌افزایی بیش از پیش میان نیروهای نظامی کشور، بسط و توسعه فرهنگ قرآنی و اعزام برترین‌ها به مسابقات قرآن نیروهای مسلح ارتش‌های جهان اسلام در قالب تیم‌های قرآنی مشترک نیروهای مسلح کشورمان از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

سیزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و همسران کارکنان نیروهای مسلح در 11 رشته شامل قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء 3، 5، 10، 15، 20 و 25، اذان و مفاهیم قرآن در دو سطح به همت عقیدتی ـ سیاسی ارتش و با مشارکت ستاد ارتش برگزار خواهد شد.

از مجموع 644 راهیافته به این دوره از مسابقات 168 نفر از مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران، 167 نفر از مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 160 نفر از مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی، 121 نفر از مجموعه فرماندهی انتظامی، 28 نفر از ستاد کل نیروهای مسلح حضور دارند.

یادآور می‌شود، نشست خبری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و همسران کارکنان نیروهای مسلح و سومین دوره مسابقات قرآن فرزندان، امروز، 23 آذرماه با حضور امیرسرتیپ‌دوم شاهین تقی‌خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و همچنین سرهنگ مهدی میدانی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش و سایر فرماندهان و مسئولان برگزار شد. 

انتهای پیام
captcha