آزادی اسرای فلسطینی اولویت ماست
کد خبر: 4020943
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
اسماعیل هنیه:

آزادی اسرای فلسطینی اولویت ماست

اسماعیل هنیه در سالگرد تأسیس حماس، اسرای فلسطینی در بند رزِم صهیونیستی را نماد وطن دانست و تصریح کرد: آزادی این قهرمانان در اولویت ماست.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد فعالیت حماس که شامل پیامی به مردم کرانه باختری نیز بود، آینده را پر از دستاوردهای جدید برای ملت فلسطین خواند و تأکید کرد: قدس و کرانه باختری برای دفاع از خود قهرمانان بزرگی دارند که در راه شهدای بزرگی چون العیاش، الهنود و ابو شخیدم گام برمی‌دارند.

وی در ادامه افزود: نبرد بر سر قدس با عملیات سیف‌القدس آغاز شده است و ما با خداوند و ملت خود عهد کرده بودیم که پیروز خواهیم شد.

هنیه بیان کرد: قدس نام و نشان این نبرد و چراغ راه و قبلۀ ما و به اذن خداوند آغاز و پایان آن خواهد بود. به یاری خداوند در قدس دیدار خواهیم کرد.

وی خطاب به مردم فلسطین در کرانه باختری گفت: ای اهل کرانه باختری و جنین و نبل و الخلیل سرزمین العیاش، ابولهند و القسام و النار و القواسم، شما پیشگامان جهاد و مقاومتید و کارگاه ایجاد و ساختن مردان و قهرمانان بزرگ این ملت هستید.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه قدس شریف را امروز صحنه پرجوشی توصیف کرد که از انتفاضه‌ای به انتفاضه دیگر و از محله به محله دیگر به نحوی در برابر دشمن مقاومت می‌کند.

وی با ستایش از پایمردی و استقامت قهرمانانه مردم فلسطین در جنین، نابلس، الخلیل، بیت لحم و دیگر شهرهای کرانه باختری، تأکید کرد که قلب مقاومت در این شهرها همچنان می‌تپد.

هنیه در پایان اسرای فلسطینی در بند رزِم صهیونیستی را نماد وطن دانست و تصریح کرد: آزادی این قهرمانان در اولویت ماست.

وی توجه خاص به کرانه باختری را نیز از اولویت‌های حماس معرفی کرد و علت این امر را همکاری نیروهای امنیتی تشکیلات خودگران در کرانه باختری با صهیونیست‌ها دانست.

انتهای پیام/

انتهای پیام
captcha