ویژه برنامه‌های رادیو ایران در ایام شهادت حضرت زهرا (س)
کد خبر: 4021154
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴

ویژه برنامه‌های رادیو ایران در ایام شهادت حضرت زهرا (س)

رادیو ایران ویژه برنامه‌های خود را در روزهای 26 و 27 آذر تقدیم مخاطبان و سوگواران حضرت فاطمه زهرا (س) می‌کند.

به گزارش ایکنا، به نقل از شبکه رادیویی ایران، در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ویژه برنامه‌های «رادیو یک، بانوی آب، زیر نور ماه، باغ ارغوان، حرفی از نام تو، به افق نور، خانه دوست اینجاست، اشکی بر آستان زهرا(س) و چهل حدیث» از این شبکه رادیویی شنیده می‌شود.

ویژه‌برنامه «رادیو یک»، به تهیه‌کنندگی حسین معصومی و اجرای علیرضا جاویدنیا و نسیم رفیعی با موضوع آداب همسایگی، جایگزین برنامه «صبح جمعه با شما» می‌شود؛ این برنامه ساعت 9 صبح جمعه 26 آذر پخش خواهد شد.

«بانوی آب»، سوگواره‌ای برای شهادت حضرت زهرا (س) است که جمعه 26 آذر بعد از خبر ساعت 19 پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه «زیر نور ماه»، جمعه 26 آذر بعد از خبر ساعت 23 به بررسی یکی از اسماء حضرت فاطمه (س) به نام صدیقه می‌پردازد.

ویژه‌برنامه «باغ ارغوان»، نگاهی مذهبی و اتحاد ملی با موسیقی‌ها و نواهای آیینی را برقرار می‌کند که 27 آذرماه با اجرای مریم نشیبا ساعت 2:30 بامداد و ۱۵ پخش می‌شود.

«حرفی از نام تو»، مستندی است در خصوص اولین مؤسس حوزه علمیه خواهران در اصفهان که ساعت ۳:۳۰ بامداد یکشنبه 28 آذرماه پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه «به افق نور»، شنبه 27 آذرماه، با نگاهی به سیره حضرت زهرا (س) و به تهیه‌کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای فاطمه حاتمی ساعت 11:15 پخش می‌شود.

«خانه دوست اینجاست» شنبه 27 آذر، با موضوع گذشت و ایثار و نقش گذشت در زندگی با الگو قرار دادن سبک زندگی حضرت زهرا (س) به تهیه‌کنندگی حسین معصومی بعد از خبر ساعت 17 پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه «اشکی بر آستان زهرا(س)» پخش مداحی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) است که شنبه 27 آذرماه ساعت 20 پخش می‌شود.

«چهل حدیث» بررسی احادیث حضرت محمد (ص) در خصوص حضرت زهرا (س) است که روز شنبه 27 آذرماه ساعت 22:45 از شبکه رادیویی ایران موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز و موج ای ام ردیف 558 کیلوهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha