دشمنان به دنبال تحریف داشته‌های انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 4021521
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

دشمنان به دنبال تحریف داشته‌های انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه کرمانشاه گفت: دستاورد‌های انقلاب و گام‌های اول و دوم انقلاب برای نسل جوان تبیین شود و حقایق توسط نسل جوان انقلابی بازگو شود، زیرا دشمنان به دنبال تحریف داشته‌های انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) حضرت زهرا(س) را پاره تن و امام علی(ع) را نور چشم اسلام، پیامبر و توحید می‌دانستند و مقام و شخصیت عظمای حضرت زهرا(س) و امیرالمؤمنین علی(ع) باید برای نسل جوان واکاوی و تحلیل و تبیین شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره به تبیین دستاورد‌های انقلاب سفارش می‌کنند به اینکه دستاورد‌های والای انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم.

آیت‌الله علما تصریح کرد: حضرت زهرا(س) همواره به دفاع از انقلاب، ولایت، توحید، ولایت‌فقیه و بعثت می‌پرداخت و باید این فلسفه دفاع از دین اسلام برای مردم تبیین شود.

امام جمعه کرمانشاه به ۲۷ آذر سالروز شهادت آیت‌الله مفتح از مدرسین حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: وی با عملکرد انقلابی خود همواره به دفاع از اسلام و دین اسلام می‌پرداخت و سعی بر وحدت حوزه و دانشگاه داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: باید حقایق و دستاورد‌های انقلاب و گام‌های اول و دوم انقلاب برای نسل جوان تبیین و بازگو شود، زیرا دشمنان به دنبال تحریف داشته‌های انقلاب هستند و اکنون دشمنان انقلاب به دنبال ناامیدی جوانان و مردم از انقلاب هستند، زیرا می‌دانند که ایران اسلامی اکنون به عنوان یک قدرت بزرگ در دنیا مطرح است.

انتهای پیام
captcha