یلدای فاطمی در محضر خانواده شهید
کد خبر: 4022683
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۴

یلدای فاطمی در محضر خانواده شهید

استاندار آذربایجان‌شرقی همزمان با شب یلدا و تقارن آن با ایام فاطمیه، شامگاه سی‌ام آذرماه، در منزل شهید صمد فاتح‌نژاد حاضر شد و با خانواده این شهید جبهه مقاومت اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی همزمان با شب یلدا و تقارن آن با ایام فاطمیه، شامگاه سی‌ام آذرماه، در منزل جانباز شهید صمد فاتح نژاد حاضر شد و با خانواده گرانقدر این شهید جبهه مقاومت اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار به صبوری و ایستادگی حاج صمد فاتح‌نژاد در دوران هفت ساله جانبازی اشاره کرده و این شهید والامقام و خانواده ایشان را نماد استقامت و بزرگمنشی دانست و گفت: این جانباز باصلابت و دیگر رزمندگان ودیعه‌ای از طرف خداوند متعال برای یادآوری ارزشمندترین مفاهیم مکتب اسلام ناب محمدی برای جامعه ما بودند و هستند.

خرم، گفت: خداوند متعال اجر والایی برای جانبازان و خانواده‌های مقاوم ایشان قرار داده است و هر تکریم دنیوی در مقابل روحیه عظیم و زندگی مجاهدانه خانواده‌های جانبازان ناچیز است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در این دیدار صمیمی به دلجویی از مهّنا دختر خردسال شهید فاتح‌نژاد پرداخت و پای صحبت‌های شیرین و درد و دل‌های کودکانه نشست.

وی ضمن تجلیل از همسر گرانقدر شهید، از مادر بزرگوار ایشان خواست همه خادمان ملت را برای توفیق ادامه راه شهیدان و خدمت به مردم دعا کند.

در این دیدار که عباس دانش‌آرا، مشاور جانبازان استاندار نیز حضور داشت؛ حاج بهزاد پروین قدس، عکاس و رزمنده دوران دفاع مقدس و فعال فرهنگی از پایان مراحل ضبط مستند زندگی شهید فاتح نژاد و رونمایی از آن در مراسم اربعین شهادت وی خبر داد.

انتهای پیام
captcha