شهید ایرلو تلاش خستگی‌ناپذیری برای کمک به مردم یمن داشت
کد خبر: 4022812
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
آیت‌الله اختری:

شهید ایرلو تلاش خستگی‌ناپذیری برای کمک به مردم یمن داشت

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهور‌ی در پیام تسلیت خود به مناسبت شهادت سفیر ایران در یمن، بر تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شهید حسن ایرلو برای کمک به مردم مظلوم و مسلمان یمن تأکید کرد.

شهید ایرلو تلاش خستگی‌ناپذیری برای کمک به مردم یمن داشتبه گزارش ایکنا، متن پیام تسلیت آیت‌الله محمدحسن اختری به شرح ذیل است:

همسر گرامی و فرزندان ارجمند مرحوم مغفور شهید حاج حسن ایرلو

شهادت برادر مجاهد و متعهد و حامی مستضعفین حاج حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن موجب تألم و تأسف فراوان گردید.

این مجاهد نستوه که از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی و از دیپلمات‌های با سابقه وزارت امور خارجه نیز بود در محل مأموریت خود به کرونا مبتلا شد و به دلیل همکاری دیرهنگام رژیم جنایتکار سعودی متأسفانه در شرایط نامناسبی به میهن اسلامی بازگشت  که بر اثر آن ، سحرگاه روز سه شنبه(30 آذرماه) به فیض شهادت نائل آمد.

فقید سعید حاج حسن ایرلو از بدو بروز جنگ ناعادلانه و ددمنشانه رژیم عربستان و ائتلاف کشورهای مرتجع عربی علیه مردم مظلوم و مسلمان یمن همواره برای کمک‌رسانی دارویی و غذایی به این مردم جنگ‌زده و آواره تلاش‌های خستگی‌ناپذیری انجام داد و در ستاد کمک‌رسانی مردمی مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) نقش مؤثر و تعیین‌کننده‌ای داشت.

این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله العالی) و همسر و فرزندان داغ‌دیده و همکاران ارجمند ایشان تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

از خداوند متعال مسئلت دارم که روح آن مرحوم مغفور را در جوار اولیا و ائمه اطهار و شهیدان راه اسلام در بهشت برین محشور نماید.

انا لله و انا الیه راجعون

محمد حسن اختری

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)

و رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری

انتهای پیام
captcha