ادای احترام به سردار سلیمانی + فیلم
کد خبر: 4022947
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
حضور کاروان قرآنی ایران در عراق

ادای احترام به سردار سلیمانی + فیلم

کاروان قرآنی کشور پس از ورود به فرودگاه بغداد در محل شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس حضور یافتند و به مقام شامخ این دو شهید ادای احترام کردند.

حضور کاروان قرآنی ایران در عراق / ادای احترام با یادمان شهادت سردار سلیمانی + فیلم و عکسبه گزارش ایکنا، کاروان اعزامی قاریان و حافظان قرآن کریم از ایران امروز اول دی عازم کشور عراق شد تا در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به اجرای تلاوت در پنج استان عراق بپردازند.

شجاع زویدات، حافظ کل قرآن کریم و از اعضای این کاروان در گفت وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به ورود اعضای این کاروان به فرودگاه بغداد، گفت: اعضای کاروان پس از ورود به فرودگاه بغداد در یادمان شهادت این سردار سرافراز سپاه اسلام حضور یافتند و به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کردند.

این حافظ کل قرآن بیان کرد: اعضای این کاروان متشکل از ابراهیم فلاح تبسیم چهره، یوسف ایزدی، رعد آلبوغبیش، سعید پرویزی، سیدجاسم موسوی، سیدفؤاد شوکاوی، وحید وکیلی، سیدمصطفی حسینی، هادی اسفیدانی و شجاع زویدات است.

حضور کاروان قرآنی ایران در عراق / ادای احترام با یادمان شهادت سردار سلیمانی + فیلم و عکس

وی افزود: برنامه‌ریزی شده است تا اعضای این گروه از روز دوم دی تا سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس 90 محفل قرآنی را در استان‌های بغداد، واسط، میسان، ذی قار، نینوا و دیالی اجرا کنند.

زویدات اظهار کرد: این محافل با عنوان «عشرة فجر القرآنیه» به مدت 10 روز در جریان خواهد بود و هر کدام از قاریان دعوت شده به حضور در این کاروان در 10 محفل انس با قرآن کریم حضور خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha