افزایش ۱۲ درصدی فوتی‌های کرونا در خوزستان
کد خبر: 4023380
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

افزایش ۱۲ درصدی فوتی‌های کرونا در خوزستان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش ۱۲ درصدی موارد فوت ناشی از کرونا در استان خوزستان در هفته گذشته خبر داد.

افزایش ۱۲ درصدی فوتی‌های کرونا در خوزستان / اقدامات مقابله‌ای برای آمادگی در برابر اُمیکرونبه گزارش ایکنا از خوزستان، محمدحسین سرمست، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز ۴ دی‌ در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به روند بیماری کووید – ۱۹ در استان خوزستان اظهار کرد: در هفته گذشته موارد بستری نسبت به هفته قبل از آن ۴.۵ درصد کاهش و موارد فوتی ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: روند واکسیناسیون نوبت دوم و سوم در استان خوزستان افزایشی بوده است و میزان پوشش نوبت اول واکسیناسیون در جمعیت هدف به ۸۲.۲ درصد و در نوبت دوم به ۶۵ درصد رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همچنان در خصوص روند واکسیناسیون در شهرهایی مانند شادگان مشکل وجود دارد، اما کمی روند افزایشی بوده است.

وی با بیان اینکه اُمیکرون حتی در جاهایی که پوشش واکسیناسیون خوب بوده غوغا کرده است، گفت: به منظور آمادگی بیشتر کارکنان، پیشنهاد می‌شود مرخصی تشویقی برای کارکنان در نظر گرفته شود. اقدامات مقابله‌ای به شدت در حال اجرا است تا آمادگی لازم را داشته باشیم و دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام
captcha