تشدید مقاومت همه‌جانبه برای مقابله با شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری
کد خبر: 4023471
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
سخنگوی جنبش حماس خواستار شد:

تشدید مقاومت همه‌جانبه برای مقابله با شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری

سخنگوی جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای خواستار همبستگی مردم و تشدید مقاومت همه‌جانبه برای مقابله با جنایات روزافزون شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری شد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای خواستار همبستگی مردم و تشدید مقاومت همه‌جانبه برای مقابله با جنایات روزافزون شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری شد.

القانوع از ساکنان انقلابی روستای برقه به دلیل مقابله با حملات مستمر شهرک‌نشینان صهیونیست قدردانی کرد.

نظامیان صهیونیست امروز جاده اصلی بین بخش‌های نابلس و جنین در شمال کرانه باختری اشغالی را مسدود کردند. این اقدام به منظور آماده کردن این منطقه برای راهپیمایی شبانۀ شهرک‌نشینان صهیونیست به سوی شهرک حومش صورت گرفته است.

از سویی مردم و گروه‌های مقاومت نیز خواهان اعلام روز اعتراض و خشم عمومی در روستای برقه در شمال غربی نابلس به منظور مقابله با شهرک‌نشینان صهیونیست و دفع حملات آن‌ها شده‌اند.

پنجشنبه گذشته هزاران تن از این شهرک‌نشینان در راهپیمایی خود به سوی شهرک حومش به خانه‌ها و املاک مردم در روستای برقه حمله کرده و به دارایی‌های مردم این روستا آسیب‌های فراوانی وارد کردند.

از سویی شیخ بسام السعدی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین نیز تأکید کرد: اگر عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با اشغالگران نبود، امروز شهرک‌نشینان جرأت نمی‌کردند، این‌گونه بی‌پروا به مردم فلسطین در روستاها و شهرهای کرانه باختری حمله کنند.

وی خواهان اتحاد تمام گروه‌های مقاومت و مردم برای مقابله با این تجاوزات شد.

انتهای پیام
captcha