پیام کریسمسی ستاره مسلمان تیم فوتبال لیورپول جنجالی شد
کد خبر: 4023700
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

پیام کریسمسی ستاره مسلمان تیم فوتبال لیورپول جنجالی شد

انتشار عکسی از محمد صلاح، ستاره تیم فوتبال لیورپول و خانواده‌اش در کنار تزئینات کریسمس که همراه با پیام تبریک بود، نظرات موافق و مخالف بسیاری از کاربران و دنبال‌کنندگان وی در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت.

به گزارش ایکنا به نقل از راشا تودی، اشتراک پیام محمد صلاح،‌ ستاره مسلمان تیم فوتبال لیورپول به مناسبت کریسمس با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شد.
 اقدام محمد صلاح، مهاجم لیورپول و تیم ملی مصر در به اشتراک گذاشتن عکسی از خود در روز کریسمس در کنار خانواده خشم برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت.
صلاح که یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های ورزشی مسلمان جهان است، تصویری  از جشن کریسمس را با میلیون‌ها دنبال‌کننده‌اش در اینستاگرام و توییتر به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد او و خانواده‌اش در مقابل درخت کریسمس نشسته‌اند و لباس‌های خاص این جشن را به تن دارند.

 این فوتبالیست 29 ساله در کنار این عکس جمله «کریسمس مبارک» را نوشته بود. پست صلاح در عرض چند ساعت پس از انتشار در اینستاگرام بیش از 2 میلیون بار پسندیده شد و بیش از 200 هزار بار در بین کاربران توئیتر لایک شد.

اما در این میان عده‌ای با اقدام صلاح در جشن گرفتن کریسمس مخالفت کردند.

صلاح با سیل واکنش‌های منفی کاربران عرب‌زبان مواجه شد، از جمله بسیاری این اقدام را مغایر با اصول دینی این ستاره و توهین به دین اسلام دانستند.

پیام کریسمسی ستاره مسلمان تیم فوتبال لیورپول جنجالی شد

یکی از کاربران با اشاره به تفاوت بین عقاید اسلامی و مسیحی و اشاره به این اقدام صلاح نوشت: تو بازیکن بزرگی هستی، انسان خوبی هستی و خداوند به تو پول، شهرت و محبت مردم را عطا کرده است، اما بدان که کسی که همه اینها را برایت فراهم کرده، می‌تواند آن را در یک لحظه از تو بگیرد. این واکنش که به زبان عربی نوشته شد، حدود 7000 لایک به دست آورد.

کار دیگری نوشت: بدان که روزی را جشن می‌گیری که ادعا می‌کنند در آن خداوند انسانی مانند ما را به دنیا آورده است. مبلغ آنها مباشید، به کسی احترام بگذارید که شما را روزی داده و آرزوهایتان را تحقق بخشیده است.
پس از یک پیام کریسمس صلاح در سال گذشته، می‌توان این واکنش را پیش‌بینی کرد.

با این حال برخی از هواداران صلاح به حمایت از وی پرداختند. یکی از طرفداران او نوشت: من این اقدام او را دوست دارم. محمد صلاح یک نمونه عالی از کسی است که بین صاحبان عقاید و ادیان مختلف پل می‌سازد و به سر و صداها اهمیت نمی‌دهد. جهان به صلاح‌های بیشتری نیاز دارد.

صلاح ملقب به «پادشاه مصر» در 24 بازی در تمام رقابت‌های این فصل، برای لیورپول 22 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل نیز داده است.

انتهای پیام
captcha