رقابت ۴۰ یزدی در آزمون حفظ مسابقات «مدهامتان»
کد خبر: 4023867
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

رقابت ۴۰ یزدی در آزمون حفظ مسابقات «مدهامتان»

کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد از رقابت ۴۰ نفر از حافظان قرآن کریم در آزمون رشته حفظ پانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» در این استان خبر داد.

پانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان»به گزارش ایکنا از یزد، آزمون رشته حفظ پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»  همزمان با سراسر کشور، به صورت مجازی در یزد نیز برگزار شد.

علی زباندان، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد در این زمینه به ایکنا گفت: در این دوره از مسابقات 40 نفر از قرآنیان استان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه 30 آذرماه سامانه فهما برای ثبت امتیازات بسته شده، 40 نفر از فعالان رشته حفظ در این دوره از مسابقات ثبت‌نام و روز گذشته، در آزمون مجازی شرکت کردند.

زباندان ادامه داد: البته ثبت‌نام جشنواره قرآنی مجدد از هشتم دی‌ماه آغاز و تا 24 همین ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه بچه‌های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan اقدام کنند. 

کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد بیان کرد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها مّتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز،  استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha