کارگاه آموزشی ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی نداجا برگزار شد + عکس
کد خبر: 4024221
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

کارگاه آموزشی ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی نداجا برگزار شد + عکس

نخستین کارگاه آموزشی ارزیابی و رشد سرمایه های انسانی در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌منظور پیشبرد جهادی و انقلابی نیروی دریایی ارتش و ارتقای توان و آمادگی همه جانبه این یگان نظامی از سوی سازمان عقیدتی سیاسی نداجا در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، نخستین همایش و کارگاه آموزشی ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی، امروز، هفتم دی‌ماه در راستای عملیاتی و اجرایی کردن منویات حضرت آیت‌الله سیدعلی حسینی خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا به‌منظور پیشبرد جهادی و انقلابی نیروی دریایی ارتش و ارتقای توان و آمادگی همه جانبه این یگان نظامی از سوی سازمان عقیدتی سیاسی نداجا در ساختمان ستادی تهران برگزار شد.

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، در این همایش با اشاره به اهداف کانون ارزشیابی و انواع روش‌های علمی و استاندارد ارزیابی و محاسبه، اظهار کرد: امیدواریم با رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و با استفاده از ظرفیت‌ها بتوانیم نفرات شایسته و توانمند را شناسایی و در راستای نظام شایسته‌سالاری آنها را در مناصب مختلف سازمانی منصوب کنیم.

وی بیان کرد: کانون ارزیابی و رشد و تعالی نیروی انسانی به‌عنوان یکی از بخش‌های زیر بنایی جهت شناسایی کارکنان توانمند در حوزه‌های مختلف و در راستای به‌کارگیری و بهره‌مندی از ظرفیت‌های نیروی انسانی است، به‌گونه‌ای که به دنبال تربیت و رشد مدیران و فرماندهان مکتبی و انقلابی خواهیم بود که اساس آن شایستگی از منظر مدیریت منابع انسانی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: داشتن بصيرت در تمامی عرصه‌ها و زمینه‌ها به‌منظور ارتقای ساختار تشکیلاتی و تحول‌آفرینی و همچنین حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و مرزهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و نیز دفاع مقدس فرهنگی در کشور مبتنی بر مکتب نورانی اسلام و روشنای آیات قرآن و رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری از اوجب واجبات است.

یادآور می‌شود، این همایش با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین صنعت‌پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سياسی، نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرماندهان مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی به‌صورت وبیناری برگزار شد.

محمود آلاشتی

انتهای پیام
captcha