ایجاد فهم غلط در جامعه از نمودهای فتنه‌گری است
کد خبر: 4024820
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

ایجاد فهم غلط در جامعه از نمودهای فتنه‌گری است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در فتنه، آرامش و امنیت مردم از بین می‌رود و این می‌تواند در اشکال مختلف، از جمله اخلال اقتصادی و یا ایجاد فهم غلط در جامعه نمایان شود که باید به این نکات توجه لازم را داشت.

مهدی باقری نماینده مجلسبه گزارش ایگنا از زنجان، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، حجت‌الاسلام مهدی باقری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت ۹ دی با بیان اینکه باید فتنه را شناخت، اظهار کرد: در فتنه، آرامش و امنیت مردم از بین می‌رود و این می‌تواند در اشکال مختلف، از جمله اخلال اقتصادی و یا ایجاد فهم غلط در جامعه نمایان شود که باید به این نکات توجه لازم را داشت.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور امنیت کامل برقرار بوده و انتقال قدرت به بهترین نحو در حال انجام بود، این در حالی است که در سال ۸۸ طیفی که خواسته خود را بر رای مردم قالب می‌دانستند، فضا را غبارآلود و رای مردم را در اذهان عمومی تقلب عنوان کردند و همین موضوع باعث بروز مشکلات در کشور و ایران اسلامی دچار خسارت شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت با اشاره به اینکه در آن ایام متاسفانه به ریشه‌های مذهبی و اعتقادی مردم هجوم آورده شد، افزود: مردم در مقابل چنین جسارتی به میدان آمدند و این اقدام عمومی نشان از بصیرت بالای ملت بود و ما در آن ایام عنایت خداوند را شاهد بودیم و باید این ایام را گرامی بداریم.

وی با تاکید بر اینکه مردم همچنان پیرو فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ارادت خود را در تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حججی مشاهده کردیم، یادآور شد: مردم نشان دادند که از این فرهنگ جدا نبوده و برای افرادی که برای کشور و اسلام با اخلاص فداکاری کردند، احترام قائل هستند و این سرمایه را باید قدر بدانیم و در ارائه خدمات در بالاترین حد انجام وظیفه کنیم.

خلیل آقاجانلو، مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان زنجان نیز در این نشست با تاکید بر اینکه هدف نهایی همه، تامین استقلال و منافع کشور است، ابراز کرد: طبق وظیفه در این اداره‌کل تلاش بر حفظ انفال است و با توجه به چالش‌هایی که با آن مواجه هستیم، همه توان خود را به‌ کار گرفته‌ایم تا داشته‌های‌مان در این حوزه را پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت ابعاد مختلفی دارد که با حفظ منابع‌طبیعی به همه آن می‌توانیم برسیم، گفت: حفظ منابع‌طبیعی مسئله ملی بوده و همه باید کمک کرده و در تلاش باشیم تا مشکلات را در حوزه‌های مختلف مرتفع کنیم.

آقاجانلو با اشاره به تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بحث آبخیزداری حائز اهمیت ادامه داد: با کمک نمایندگان و در سفر رئیس‌جمهور به استان، شاهد مصوبات خوبی بودیم و باید برای تحقق آن با همکاری یکدیگر تلاش کنیم.

این مسئول به اقدامات فنی در حوزه منابع‌طبیعی استان اشاره و بیان کرد: امیدواریم با کمک مجلس توجه به حوزه آبخیزداری و آبخوان‌داری بیش از گذشته باشد و مدعی هستیم با ارقام پایین‌تر توان حفظ منابع آب را داشته و در زمان کوتاه طرح‌ها پاسخ‌گو است و در هر مکانی که کار انجام شده، مردم رضایت دارند.

انتهای پیام
captcha