آموزش قرآن در اولویت برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز قرار گیرد
کد خبر: 4025008
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

آموزش قرآن در اولویت برنامه‌های فرهنگی شرکت گاز قرار گیرد

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در حاشیه بازدید از محل برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه ستاد شرکت انتقال گاز ایران، بر آموزش قرائت قرآن کریم به ویژه در بین فرزندان کارکنان تاکید کرد.

به گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه «بهار در بهار» ویژه کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان ستاد شرکت انتقال گاز ایران، جمعه ۱۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد. این مسابقات با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان، همسران و فرزندان آنان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ تخصصی، عمومی، مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه به‌صورت حضوری و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.
 
مهدی جمشیدی دانا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در حاشیه برگزاری این مسابقات باحضور در محل برگزاری ضمن تجلیل از حضور متسابقین و عوامل اجرایی اظهار کرد: آموزش و انس با قرآن کریم و همچنین ارتقای سطح معلومات دینی در بین کارکنان و فرزندان آنان باید در اولویت فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد.
 
جمشیدی دانا افزود: در شرایطی که شبکه‌های اجتماعی با برنامه‌های مختلف، فکر و ذهن فرزندان را در بر گرفته است، باید با آموزش فرهنگ علوم قرآنی و آموزه‌های دینی و همچنین ارائه برنامه‌های خلاقانه و جذاب فرهنگی در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فرهنگ قرآنی در میان آحاد جامعه کوشا باشیم.
 
همچنین غلامعلی میرزایی، مسئول دارالقرآن الکریم ستاد شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به حضور داوران ممتاز کشوری در این دوره، گفت: براساس آئین‌نامه مسابقات رتبه‌های اول در برخی از رشته‌ها در مسابقات سراسری حضور خواهند یافت و همسران کارکنان فقط در مرحله مقدماتی به رقابت می‌پردازند.
 
وی اظهار کرد: به‌دلیل شرایط خاص کرونایی، مراسم افتتاحیه مسابقات لغو و مسابقات با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.
 
انتهای پیام
captcha