حضور ۸۵۰۰ متسابق در مسابقات بهار در بهار
کد خبر: 4025450
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران بیان کرد:

حضور ۸۵۰۰ متسابق در مسابقات بهار در بهار

رئیس دارالقرآن الکریم شرکت ملی گاز با اشاره به حضور ۸۵۰۰ متسابق در این دوره از مسابقات بهار در بهار گفت: برای رسیدن به سبک زندگی و سبک مدیریت قرآنی باید حضور قرآن کریم را مد نظر داشته باشیم؛ چراکه یکی از شیوه‌های تأثیرگذار در اخلاق سازمانی، بهره‌گیری از قرآن است.

به گزارش خبرنگار ایکنا، حسین ربیعیان، مشاور فرهنگی مدیرعامل و رئیس دارالقرآن الکریم شرکت ملی گاز ایران در مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه کارکنان و همسران و بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه «بهار در بهار» ویژه فرزندان کارکنان ستاد شرکت ملی گاز ایران که به صورت همزمان و با حضور محمدحسین ساعتیان، سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی و رئیس شورای فرهنگی و جمعی از اساتید و داوران بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز ۸۵۰۰ نفر از کارکنان و خانواده‌های آنان در کل کشور در این دوره شرکت کردند که استقبال خوبی صورت گرفت.

وی با بیان این که تمامی امور و فعالیت‌های قرآنی در سطح شرکت ملی گاز ایران به صورت افتخاری است، بیان کرد: نخستین دوره مسابقات قرآن کریم در صنعت گاز از سال ۷۴ در مشهد مقدس آغاز شد که به فضل خدا تاکنون ادامه دارد.
 
ربیعیان با اشاره به بهره‌گیری از نکات و مفاهیم قرآن کریم در محیط زندگی و کار، تصریح کرد: برای رسیدن به سبک زندگی و سبک مدیریت قرآنی، بایستی حضور قرآن کریم را مد نظر داشته باشیم؛ چرا که یکی از شیوه‌های تأثیرگذار در اخلاق سازمانی بهره‌گیری از قرآن کریم است.

رئیس دارالقرآن الکریم شرکت ملی گاز ایران در پایان با اشاره به فعالیت‌ها، محافل و مجالس قرآنی در کشور گفت: بعد از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، فعالیت‌های قرآنی نه تنها در سطح کشور گسترش پیدا کرده، بلکه در عرصه بین‌المللی نیز حضور چشمگیری داریم.

یادآوری می‌شود، در این دوره از مسابقات ویژه کارکنان، همسران و فرزندان ستاد، ۳۵۱ شرکت‌کننده حضور داشتند که از این تعداد، کارکنان آقا ۱۰۰ نفر، کارکنان خانم ۶۷ نفر، همسران خانم ۶۶ نفر، فرزندان دختر ۶۴ نفر و فرزندان پسر ۵۴ نفر بودند.
انتهای پیام
captcha