دیدار اعضای مهد قرآن با خانواده مرحوم حاجی‌حسنی
کد خبر: 4026170
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

دیدار اعضای مهد قرآن با خانواده مرحوم حاجی‌حسنی

جمعی از اعضای دفتر مرکزی مهد قرآن با خانواده مرحوم حاجی‌حسنی که سالیان متمادی مدیریت مهد قرآن ابهر را عهده‌دار بود، دیدار کردند.

دیدار جمعی از اعضای دفتر مرکزی مهد قرآن با خانواده مرحوم پرویز حاجی‌حسنیبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، جمعی از اعضای دفتر مرکزی مهد قرآن با خانواده مرحوم پرویز حاجی‌حسنی که سالیان سال مدیر مهد قرآن ابهر را عهده‌دار بود، دیدار کردند.


بیشتر بخوانید:


در این دیدار ضمن ابلاغ پیام کتبی، سیدمحمود چاوشی، مدیر عامل مؤسسه مهد قرآن و اهدای هدیه مؤسسه به همسر مرحوم حاجی حسنی از خدمات و تلاش‌های ارزشمند آن مرحوم که سال‌ها مدیریت مهد قرآن ابهر را عهده دار بودند قدردانی کرد و یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

پرویز حاجی‌حسنی، مدیر مؤسسه مهد قرآن کریم شهیدان حدادیان‌ ابهر اردیبهشت‌ امسال در سن ۷۰ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس به دیدار باقی شتافت.

دیدار جمعی از اعضای دفتر مرکزی مهد قرآن با خانواده مرحوم پرویز حاجی‌حسنی

وی از شاگردان مرحوم حسن بیگلری، صاحب کتاب سرّ البیان فی علم القرآن بود. از سوابق قرآنی‌اش می‌توان به برگزاری کلاس‌های متعدد در رشته‌های تجوید، آموزش در دوره‌های تربیت مربی، تدریس در حوزه علمیه، تربیت حافظان قرآن و داوری مسابقات و... اشاره کرد.

حاجی‌حسنی با ابتکار، جزئیات احکام تجوید را که در بیشتر کتب صرفاً به کلیات آن اشاره شده، به خوبی آموزش می‌داد.

انتهای پیام
captcha