هنرمندان سربازان جبهه فرهنگ هستند
کد خبر: 4026466
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
مدیرکل جدید ارشاد هرمزگان:

هنرمندان سربازان جبهه فرهنگ هستند

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان هنرمندان را سربازان جبهه فرهنگی دانست و گفت: اهالی فرهنگ و هنر هرمزگان در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، اسماعیل جهانگیری، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، صبح امروز، 15 دی‌ماه، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل این نهاد، اظهار کرد: من از امروز خدمتگزار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه هرمزگان هستم و سعی دارم در مسیر مکتب حاج قاسم حرکت کنم؛ از این رو خودم را متعلق به هیچ جریان سیاسی نمی‌دانم.

وی با اشاره به اینکه تحقق آرمان‌های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهم‌ترین وظیفه خود می‌دانم، افزود: اعتماد به من برآیند اعتماد بزرگان استان است. قدردان اعتماد نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان که متولی حقیقی امور فرهنگی، پدر معنوی و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان است، هستم. یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مسئله فرهنگ عمومی است که در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تأکید فراوانی داشته‌اند.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: من به تنهایی قادر نیستم شاخص‌های فرهنگی و هنری استان را ارتقا بدهم و در این راستا دستم را به سوی همکاران دراز می‌کنم. همه دلسوزان فرهنگ و هنر استان می‌خواهم که ما را مورد دعای خود قرار دهند. همه باید در کنار هم قرار بگیریم و قرار نیست در مقابل هم باشیم. من همه هنرمندان را سربازان جبهه فرهنگی استان می‌دانم.

جهانگیری عنوان کرد: از هنرمندان می‌خواهم با عدم تبعیت از فرهنگ بیگانه در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند. امروز رابطه سازمانی و تشکیلاتی مدیرکل سابق ارشاد هرمزگان با ما کمرنگ شود اما از او سرمایه‌های فرهنگ و هنر استان است.

وی ادامه داد: من اگر موفق شوم موفقیت همکارانم است و اگر موفق نشوم نیز سرخوردگی‌اش برای همه است. همان‌طور که در جنگ سخت پیروز شدیم در این جنگ نابرابر فرهنگی نیز پیروز خواهیم شد. در این راستا باید مسیر توکل به خدا، توسل به معصومین و تلاش مجاهدانه را پیش بگیریم و بدانیم که بدون این 3 اصل به جایی نمی‌رسیم.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از زحمات «رضا کمالی‌زرکانی» تقدیر و «اسماعیل جهانگیری» به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha