ثبت‌نام پنجمین دوره جشنواره قرآنی فجر آغاز شد
کد خبر: 4027290
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

ثبت‌نام پنجمین دوره جشنواره قرآنی فجر آغاز شد

ثبت‌نام مرحله مقدماتی بخش مسابقات پنجمین دوره جشنواره قرآنی فجر ویژه جامعه کارگری و خانواده‌هایشان آغاز شد.

محمدصادق محسنی‌کبیر، مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: ثبت‌نام مرحله مقدماتی بخش مسابقات پنجمین دوره جشنواره قرآنی فجر آغاز شده است. این دوره امسال به صورت ملی و به سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی برگزار خواهد شد.

محسنی‌کبیر ادامه داد: با توجه به اضافه شدن بخش مجازی این جشنواره همه علاقه‌مندان در همه سنین و از هر نقطه کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر تصریح کرد: جشنواره امسال در ۲۲ رشته و در گروه حفظ شامل حفظ ۵ جزء اول، ۱۰ جزء، ۲۰ جزءکل، حفظ سوره مبارکه فجر، جزء ۳۰ و حفظ ۱۰ سوره ازقرآن(ویژه کودکان)، قرائت شامل صوت و لحن، ترتیل، اذان و تفسیر شامل ترجمه، مفاهیم و همچنین تفسیر سوره مبارکه فجر و هنر شامل خوشنویسی آیات قرآن و نقاشی موضوعی قرآن(ویژه کودکان) برپا می‌شود.

مرحله مقدماتی این مسابقات از ۱ بهمن‌ماه آغاز و تا ۱۰ بهمن‌ماه ادامه دارد. ضمناً مرحله نهایی این مسابقات در دهه مبارک فجر از بین راه‌یافتگان به بخش نهایی برگزار می‌شود. تمامی علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ دی‌ماه برای ثبت‌نام عدد شش را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک یا به پایگاه اینترنتی دارالقرآن خانه کارگر به نشانی www.ketabequran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۳
0
0
سلام.. ببخشید تفسیر سوره مبارکه فجر از کدام تفاسیر لطفاً منبع را ذکر کنید
captcha