معرفی ۱۲ کانون فرهنگی مساجد هرمزگان به رویداد ملی فهما
کد خبر: 4027819
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

معرفی ۱۲ کانون فرهنگی مساجد هرمزگان به رویداد ملی فهما

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد هرمزگان از معرفی ۱۲ کانون این استان به مرحله کشوری سومین رویداد ملی «فهما» خبر داد.

حجت الاسلام احمد پهلوانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، نشست کمیته داوری مرحله استانی سومین رویداد ملی فهما در هرمزگان، امروز، 21 دی‌ماه، با حضور ناظر کمیته داوری و نماینده ستاد فهمای کشور، مدیر و کارشناسان ستاد هرمزگان در بستر فضای مجازی برگزار و 12 کانون منتخب به مرحله کشوری معرفی شد.

حجت‌الاسلام احمد پهلوانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد هرمزگان در این نشست، اظهار کرد: سومین رویداد ملی «فهما» در قالب ثبت فعالیت‌های کانون‌های مساجد در سامانه «بچه‌های مسجد» با شعار «به توان مردم» برگزار شد که در این رویداد برنامه‌های اجرای شده در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و 12 رواق زیرمجموعه با عناوین ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن‌آوری، فیلم، نمایش، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی به ثبت رسید.

وی با اشاره به فعالیت هزار و 54 باب کانون فرهنگی - هنری در مساجد هرمزگان، افزود: انتخاب اولیه کانون‌های برتر رواق‌های 12 گانه توسط ستاد فهمای کشور صورت گرفت و از بین کانون‌های هرمزگان که آثار فعالیت‌هایشان را در رویداد ملی فهمای 1400 در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری کرده بودند 250 کانون برگزیده شد که در مرحله استانی از بین این تعداد، 12 کانون بر اساس شاخص‌های پنج‌گانه ارزشیابی انتخاب و به ستاد مرکز معرفی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: برخی از کانون‌ها در چندین رواق شرایط انتخاب برای ورود به مرحله نهایی را داشتند اما این کمیته تلاش کرد تا کانونی که در هر رواق امتیاز بیشتری را کسب کرده است را انتخاب و معرفی کند.

وی در پایان با بیان اینکه در نهایت برای هر رواق یک کانون به مرحله کشوری معرفی شد، یادآور شد: این کانون‌ها تا 24 دی‌ماه فرصت دارند تا مستندات خود در رشته معرفی شده را در سامانه بارگذاری کنند.

انتهای پیام
captcha