تصمیم شبکه خبری اسرائیل برای گشایش دفتر در بحرین و مراکش
کد خبر: 4028147
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

تصمیم شبکه خبری اسرائیل برای گشایش دفتر در بحرین و مراکش

شبکه خبری آی 24 رژیم صهیونیستی قصد دارد پس از افتتاح دفتر در دبی، دفاتری در بحرین و مراکش تأسیس کند.

تصمیم شبکه اسرائیلی برای گشایش دفتر در بحرین و مراکش / امادهبه گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، روزنامه فرانسوی Les Echos اعلام کرد که تلاش‌های مستمری از سوی کانال اسرائیلی i24NEWS برای افتتاح دو دفتر در بحرین و مراکش  صورت گرفته است. 

این روزنامه به نقل از ژروم بوردون، استاد گروه ارتباطات دانشگاه تل‌آویو، اعلام کرد که i24NEWS یک رسانه پیچیده است که بین حرفه‌ای بودن در روزنامه‌نگاری و تبلیغات با هدف بهبود وجهه اسرائیل سازگاری ایجاد می‌کند. این کارشناس تأکید می‌کند که این کانال مایل است حقایق نگران کننده مانند جنایاتی را که توسط اشغالگران انجام شده است، نادیده بگیرد.

i24NEWS یک کانال خبری متعلق به پاتریک درهی، تاجر مراکشی-فرانسوی-اسرائیلی است و در سال 2013 در سرزمین‌های اشغالی فلسطین تأسیس شد.

در دسامبر 2020، مدیر عامل این کانال، فرانک ملول، قراردادی با شرکت رسانه‌ای ابوظبی امضا کرد و پس از آن قراردادهای دیگری با دفتر رسانه دولتی دبی، شرکت‌های اتصالات، گلف نیوز، و گروه رسانه‌ای Motivate Media و Intermedia امضا کرد.

شبکه اسرائیلی آی نیوز یک شبکه خبری 24 ساعته است که به زبان‌های عبری، انگلیسی، عربی، اسپانیایی و فرانسوی برنامه پخش می‌کند. مقر آن در بندر یافا و تل آویو قرار دارد و در پی عادی‌سازی روابط امارات با این رژیم، در تابستان گذشته دفتری در دبی افتتاح کرد.

انتهای پیام
captcha