مقاومت طرحی برای نجات لبنان و منطقه است
کد خبر: 4028252
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله:

مقاومت طرحی برای نجات لبنان و منطقه است

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در مراسم اعطای جوایز برگزیدگان جایزه بین‌المللی ادبیات مقاومت که با نام شهید سلیمانی برگزار می‌شود، مقاومت را طرحی برای نجات لبنان و منطقه توصیف کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، سیدهاشم صفی‌الدین، در مراسم اعطای جوایز برندگان جایزه بین‌المللی ادبیات مقاومت که با نام شهید سلیمانی برگزار می‌شود، تأکید کرد: رسالت ما امروز با توجه به بحران‌هایی که در منطقه و کشور حکمفرماست، این است که از کشور خود محافظت کنیم تا بتوانیم حال و آینده خود را در آن بسازیم.

دبیر شورای اجرایی حزب‌الله تصریح کرد: آنچه محور مقاومت به رهبری شهید سلیمانی انجام داد، بازگرداندن امید و قرار دادن ما در مسیر رهایی برای آینده بود. بدون شک جنبش مقاومت پیروز خواهد شد.

سید هاشم صفی‌الدین، در این مراسم خطاب به حاضرین گفت: ما نمی‌خواهیم هویت جدیدی ایجاد کنیم یا هویت خود را به کسی تحمیل کنیم، بلکه می‌خواهیم واقعیت و حقایق اطراف خود را درک کنیم.

وی تصریح کرد: آغوش ما به روی شرکای خود باز است و مهم‌ترین چیز این است که تفکر قرون‌وسطایی را کنار بگذاریم، زیرا هنوز مردمی در لبنان هستند که با این افکار زندگی می‌کنند.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در پایان بیان کرد: حاصل مقاومت برای لبنان، منطقه، فلسطین و قدس شریف، طرح کاملی است که وطن و مردم آن را نجات خواهد بخشید، ما را سربلند خواهد کرد و آزادی فلسطین و قدس اشغالی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha