فعالیت 13 خانه قرآن شهری و روستایی در اشتهارد
کد خبر: 4028333
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

فعالیت 13 خانه قرآن شهری و روستایی در اشتهارد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز از فعالیت 13 تشکل قرآنی اعم از خانه قرآن شهری و روستایی در شهرستان اشتهارد خبر داد.

فعالیت خانه‌های قرآن شهری و روستایی

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: خانه‌های قرآن در اشتهارد زمینه‌ساز ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح محلات و روستاهای این شهرستان هستند.

وی از فعالیت 13 خانه قرآن شهری و روستایی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: در عین حال دو مؤسسه قرآنی فعال نیز در سطح وسیعی مشغول به فعالیت قرآنی هستند.

این مسئول بیان کرد: شیوه‌های نوین آموزشی در تشکل‌های قرآنی می‌تواند میزان بهره‌وری قرآن‌آموزان را افزایش دهد و این مراکز راهکارهای کارآمدی آموزه‌های قرآن برای تعلیم و تربیت قرآنی کودکان را تقویت کنند.

ملازاده با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآن به صورت مستمر در این خانه‌های قرآن بیان کرد: در این خانه‌های قرآن آموزش‌هایی همچون روخوانی، روانخوانی، احکام، حفظ و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود و بالغ بر 22 نفر مربی قرآنی توانمند در این مراکز قرآنی مشغول فعالیت هستند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در پایان یادآور شد: کارآمدسازی آموزه‌های قرآنی مشتمل بر خانواده و جامعه و همچنین توانمند کردن مربیان می‌تواند سطح بهره‌گیری از فعالیت‌های قرآنی را بالا ببرد.

انتهای پیام
captcha