به‌روزرسانی عملکرد مالی اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در تارنمای «اتقان»
کد خبر: 4028702
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱
انجم‌شعاع خبر داد:

به‌روزرسانی عملکرد مالی اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در تارنمای «اتقان»

مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گفت: آخرین دریافت و هزینه‌کرد اعتبارات اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در تارنمای اتقان به‌روزرسانی شد.

محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترتمحمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طبق وعده داده شده و در راستای شفاف‌سازی دریافت‌ها، هزینه‌کردهای اعتبارات در پایگاه اینترنتی اتقان، منتشر شد.

وی ادامه داد: بر این اساس مبلغ 50 میلیون تومان بابت حمایت از فعالیت‌های قرآنی مناطق محروم و مرزی به 10 نفر از فعالان قرآنی استان‌های ایلام، کردستان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، جنوب کرمان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی و اردبیل تعلق گرفت.

انجم‌شعاع با تأکید بر اینکه مبالغ فوق به حساب اتحادیه‌های استانی واریز شده است، اضافه کرد: اما مبلغ اختصاص یافته به استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل مشکل حساب اتحادیه هنوز واریز نشده و پس از رفع آن، بلافاصله به حساب اتحادیه واریز خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی تصریح کرد: براساس آخرین پرداختی‌ها، قسط دوم طرح تربیت مربی حفظ قرآن (براساس تفاهم‌نامه با سازمان اوقاف و امور خیریه، مبلغ شش میلیارد و 620 میلیون ریال به منظور تربیت هزار و 230 معلم حفظ قرآن در نظر گرفته شد) در آذرماه به استان‌ها واریز شده است و قسط سوم آن نیز در آینده نزدیک واریز می‌شود.

مدیران مؤسسات قرآنی برای اطلاع از پرداختی‌های اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت می‌توانند به نشانی https://etghannews.ir مراجعه کنند. 

انتهای پیام
captcha