انتصاب مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی
کد خبر: 4029230
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

انتصاب مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی

استاندار هرمزگان با صدور حکمی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «علی‌اکبر میرزایی» را به سمت مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی منصوب کرد.

حجت الاسلام علی اکبر میرزایی مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، صبح امروز، 27 دی با صدور حکمی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «علی‌اکبر میرزایی» را به سمت مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی منصوب کرد.

در حکم استاندار هرمزگان خطاب به میرزایی آمده است:

«با عنایت به تخصص و تعهد جنابعالی و به موجب این حکم به سمت مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی، منصوب می‌گردید. انتظار می‌رود با بذل توجه به منشور اخلاقی دولت مردمی ایران قوی و در هماهنگی با دیگر دستگاه‌های کشوری و لشکری و با بهره‌گیری از نیروهای مجرب و توانا در انجام وظایف محوله، عمل نمایید.

همچنین اینک که به عنوان بخشی از بدنه دولت سیزدهم به خدمت مشغول هستید، امیدوارم با اتکال به ذات ایزد منان، خود را خدمتگزار صادق برای مردم شریف استان هرمزگان دانسته و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سربلندی جمهوری اسلامی ایران، کوشا باشید. توفيق روزافزون شما را آرزومندم.»

یادآور می‌شود که حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی‌اکبر میرزایی دارای مدرک سطح چهار حوزوی (معادل دکتری) و یکی از نخبگان بومی و افراد صاحب‌نظر در حوزه فرهنگ است که ریاست نهاد رهبری دانشگاه هرمزگان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان و دبیر جامعه روحانیان و فضلای استان، از مهم‌ترین سوابق کاری وی محسوب می‌شود. او همچنین ۵۸ جلد کتاب را در حوزه‌های مختلف فرهنگی و دینی تألیف کرده است.

انتهای پیام
captcha