مسابقه عکاسی «زمستان زیبای کردستان» برگزار می‌شود
کد خبر: 4029343
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

مسابقه عکاسی «زمستان زیبای کردستان» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری مسابقه عکاسی «زمستان زیبای کردستان» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه کارکنان جهاددانشگاهی است.

مجید آوج معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقه عکاسی «زمستان زیبای کردستان» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه فرهنگی ویژه کارکنان جهاد دانشگاهی استان کردستان است، افزود: کارکنان جهاددانشگاهی تا 30 دی‌ماه فرصت دارند عکس‌های زمستانی خود را به واحد روابط عمومی جهاددانشگاهی ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از اهدای جوایز به ۳ اثر برتر خبر داد و بیان کرد: شرکت‌کنندگان باید در آثار ارسالی خود درج محل عکاسی، نام و نام خانوادگی صاحب اثر را ثبت کنند.

وی با اعلام اینکه عکس‌های فتومونتاژ قابل قبول نیست، افزود: کارکنان جهاددانشگاهی باید عکس‌هایی که با موبایل گرفته شده باشد، را به این مسابقه ارسال کنند.

آوج گفت: هر کدام از کارکنان جهاددانشگاهی کردستان می‌توانند حداکثر ۳ عکس را به دبیرخانه این مسابقه و به شماره واتساپ 09378466798 ارسال کنند.

وی در پایان یادآور شد: این مسابقه عکاسی به منظور ایجاد شور ونشاط بین کارکنان، به تصویر کشیدن زیبای‌های زمستانی کردستان، تشویق به مشارکت و همگرایی بیشتر کارکنان و تجلیل از کارکنان جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha