آغاز ثبت‌نام مدرسه عقیق و فیروزه برای دوره جدید
کد خبر: 4029713
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

آغاز ثبت‌نام مدرسه عقیق و فیروزه برای دوره جدید

ثبت‌نام مدرسه عقیق و فیروزه برای دوره جدید از سوی مؤسسه قرآنی تسنیم لنجان آغاز شد.

مدرسه عقیق و فیروزهبه گزارش ایکنا، ثبت‌نام مدرسه عقیق و فیروزه برای دوره جدید از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت تسنیم لنجان آغاز شد. این مدرسه با رویکرد حفظ و مفاهیم آسان و کاربردی فعالیت خود را آغاز کرده است.

این دوره با رویکرد لذت بردن از حفظ قرآن طراحی و سعی شده که همه گروه‌های سنی را جذب کند تا افراد با داشتن هرگونه مشغله کاری بتوانند قرآن را حفظ کنند.

دوره‌های مدرسه عقیق و فیروزه شامل حفظ و مفاهیم ۱۱۴ آیات کاربردی قرآن در ۹۰ روز و حفظ و مفاهیم جزء ۳۰ قرآن کریم در ۲۵ جلسه است.

دوره‌ها به صورت غیر حضوری ارائه و هفته‌ای یک تا سه بار در شبکه‌های اجتماعی و توسط سامانه‌های یادگیری مؤسسه، محفوظات قرآن‌آموزان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

آزمون پایانی نیز به صورت پرسش شفاهی یا مکتوب انجام می‌شود که بستگی به سنین مخاطب دارد. از مزایای این دوره می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین، برنامه زمان‌بندی ارائه محفوظات، زندگی کردن با آیات، ساده بودن یادگیری آیات و مفاهیم، استفاده از کارگاه‌های آموزشی موسسه، صدور گواهینامه قابل استعلام و ... اشاره کرد.

علاقه‌مندان از طریق لینک https://etasnim.com/madresehefz/ می‌توانند اقدام به ثبت‌نام در این مدرسه کنند.

این مؤسسه در زرین‌شهر، چهارراه هلال احمر، ابتدای خیابان شیخ بهایی، ابتدای کوچه یاس، اولین درب ساختمان هلال احمر واقع شده است.

انتهای پیام
captcha