مسابقه «فجر قرآن» از سوی مؤسسه تسنیم برگزار می‌شود
کد خبر: 4033767
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

مسابقه «فجر قرآن» از سوی مؤسسه تسنیم برگزار می‌شود

مسابقه فجر قرآن در رشته‌های حفظ و مفاهیم سوره مبارکه فجر و صحت قرائت نماز از سوی مؤسسه تسنیم لنجان با همکاری کمیته قرآنی دهه فجر 1400 این شهرستان برگزار می‌شود.

مؤسسه تسنیمبه گزارش ایکنا، مسابقه فجر قرآن در رشته‌های حفظ و مفاهیم سوره مبارکه فجر و صحت قرائت نماز از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت تسنیم لنجان با همکاری کمیته قرآنی دهه فجر 1400 شهرستان لنجان برگزار می‌شود.

امکان شرکت در این مسابقه برای افراد بالای هشت سال از سراسر کشور میسر است.

مسابقه به صورت آنلاین و تماس در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود و مدرسان مجموعه در زمان‌های مشخصی که داوطلبان هنگام ثبت نام در فرم اعلام کرده‌اند تماس صوتی گرفته و محفوظات و صحت قرائت را پرسش می‌کنند.

آخرین مهلت ثبت نام 22 بهمن اعلام شده است، همچنین این مسابقه از همین تاریخ به مدت یک هفته برگزار و به نفرات برتر از سوی کمیته قرآنی دهه فجر هدایایی ارائه می‌شود.

افرادی که حد نصاب نمره را در تمامی رشته‌ها دریافت کردند، گواهینامه دریافت می‌کنند. علاقه‌مندان از طریق لینک etasnim.com/fajr می‌توانند اقدام به ثبت‌نام و دریافت منابع مسابقه کنند.

یادآوری می‌شود، مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت تسنیم لنجان به نشانی اصفهان، زرین‌شهر، چهارراه هلال احمر، ابتدای خیابان شیخ بهایی، ابتدای کوچه یاس، اولین درب ساختمان هلال احمر واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha