ساماندهی 2020 محله کم‌برخوردار در کشور توسط نهادهای حمایتی
کد خبر: 4029931
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵

ساماندهی 2020 محله کم‌برخوردار در کشور توسط نهادهای حمایتی

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری از سازماندهی ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار در سطح کشور توسط نهادهای حمایتی خبر داد و گفت: در استان خوزستان ۱۲۳ محله کم‌برخوردار وجود دارد که از این تعداد، ۲۱ محله در اهواز قرار دارد و از امروز سازماندهی این محلات آغاز خواهد شد.

ساماندهی 2020 محله کم‌برخوردار در کشور توسط نهادهای حمایتیبه گزارش ایکنا از خوزستان، علی آقامحمدی، رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در پایان نشست ستاد بازآفرینی شهری که امروز ۲۹ دی‌ در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: چهار نهاد کمیته امداد امام(ره)، سازمان بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و جمعیت هلال احمر، محلات ۲۰۲۰ محله کمتربرخودار در کشور را با سازماندهی جدید تحت پوشش قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: این نهادها در هر محله، با انتخاب شهرداران ساماندهی جدیدی انجام خواهند داد.

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: در استان خوزستان ۱۲۳ محله کم‌برخوردار وجود دارد که از این تعداد، ۲۱ محله در اهواز قرار دارد و از امروز سازماندهی این محلات آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح با کمک مردم هر محله که نمایندگان آن‌ها از جوانان زیر ۳۰ سال هستند، اجرا خواهد شد و نیازهای مردم از نظر بهداشت و درمان، مسکن، آموزش، اشتغال و تغذیه شناسایی می‌شود و این سازمان‌دهی را با نظم و انضباط شروع می‌کنند.

انتهای پیام
captcha