پوتین: سلام من را به رهبر انقلاب برسانید
کد خبر: 4029940
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴

پوتین: سلام من را به رهبر انقلاب برسانید

رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با حجت‌الاسلام رئیسی در مسکو ضمن تقدیر از توسعه روابط تجاری بین دو کشور، از رئیس‌جمهور ایران خواست سلام و آرزوی سلامتی وی برای رهبر انقلاب اسلامی ایران را به ایشان منتقل کند.

به گزارش ایکنا  به نقل از روسیا الیوم، ولادمیر پوتین در دیدار با حجت‌الاسلام رئیسی در مسکو تصریح کرد: حمایت‌های ایران و روسیه به عبور از تهدید‌های تروریستی در خاک سوریه کمک کرده است.

پوتین با بیان اینکه از زمان روی کار آمدن آقای رئیسی ارتباط مستمری میان طرفین برقرار است، گفت: برخلاف شرایط سخت دوران شیوع کرونا، سال گذشته تبادلات تجاری دو کشور روند مثبتی داشت.

رئیس‌جمهور روسیه از توسعه روابط ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا و فعالیت جاری برای ایجاد منطقه آزاد تجاری قدردانی کرد.

پوتین در ادامه سخنان خود از آقای رئیسی خواست، سلام و آرزوی سلامتی وی برای رهبر انقلاب اسلامی ایران را به ایشان منتقل کند.

گفتگو درباره تحولات افغانستان و توافق هسته‌ای ایران و مذاکرات کنونی در وین از جمله محورهای این نشست مشترک خواهد بود.

سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، امروز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه وونکووا در مسکو، پایتخت روسیه از سوی «نیکولای شولگینوف» وزیر انرژی روسیه و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه و «ایگور مارگولوف» معاون وزیر خارجه این کشور مورد استقبال قرار گرفت.

حضور و سخنرانی در نشست عمومی مجلس دوما، دیدار با ایرانیان مقیم روسیه و نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی روس، از دیگر برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور ایران به روسیه است.

انتهای پیام
captcha