دهه فجر؛ کانون رهایی ملت ایران از استبداد داخلی و استعمار خارجی
کد خبر: 4030018
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد:

دهه فجر؛ کانون رهایی ملت ایران از استبداد داخلی و استعمار خارجی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: دهه فجر ایامی است که ملت ایران با تمسک به اسلام ناب محمدی، الهام از هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل و وحدت کلمه از استبداد داخلی و استعمار خارجی رهایی پیدا کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که امروز، 30 دی‌ماه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و حاکمیت ارزش‌های معنوی است.

وی افزود: دهه فجر، ایام اللهی است که ملت ایران با الهام از هدایت‌های پیامبر گونه امام راحل و تمسک به اسلام ناب و وحدت کلمه از استبداد داخلی و استعمار خارجی رهایی پیدا کرد و پس از سال‌ها تحقیر و ذلت طعم عزت و سربلندی را چشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان دهه فجر را فرصت مناسبی برای بازشناسی و تبیین شعارها و مؤلفه‌های اصلی انقلاب اسلامی نظیر استقلال، آزادی، عدالت اجتماعی و تبیین دستاوردهای داخلی و بین‌المللی انقلاب و شناخت آسیب‌ها و چالش‌های فرا روی آن دانست.

وی بیان کرد: جوانان و نسل‌های نو باید بدانند که انقلاب اسلامی چه عقبه‌هایی را پشت سر گذاشته تا بدین مرحله رسیده و همگان باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم‌.

حجت‌الاسلام سادات با اشاره به اینکه برنامه‌های ستاد دهه فجر استان کردستان با تأکید بر دو حوزه تبیین و میدان با تنوع گسترده برگزار می‌شود، افزود: شاخص‌ترین برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان تکریم و تجلیل از آزادگان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی، عطرافشانی گلزار پاک و مطهر شهدا و مهمانی لاله‌ها، دیدار و تکریم از خانواده‌های معزز شهدا به ویژه شهدای ایام پیروزی انقلاب، برگزاری نمایشگاه ‌دستاوردهای انقلاب و شهدای گرانقدر، نامگذاری خیابان‌ها، میادین و پروژه‌های افتتاحی با نام گرامی شهدا، برگزاری نشست‌های تبیینی، مسابقات ورزشی و فرهنگی و ده‌ها برنامه شاخص دیگر است.

انتهای پیام
captcha