تقویت رسانه‌ها موجب توسعه پایدار و متوازن می‌شود
کد خبر: 4030036
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

تقویت رسانه‌ها موجب توسعه پایدار و متوازن می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد گفت: تقویت کردن رسانه‌ها اولین گام در راستای شفاف‌سازی و تلاش برای توسعه پایدار و متوازن است.

علی محمد پارساییان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی‌محمد پارسائیان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد، 30 دی ماه در نشست هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج استان، استفاده از ظرفیت رسانه برای پیشبرد امور را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه استان یزد در نظر دارد با تدوین راهکارهای حمایتی و همچنین توانمندسازی رسانه در حوزه‌های مختلف علمی و معیشتی این ظرفیت بالقوه را برای کمک به توسعه همه جانبه استان تقویت و ساماندهی کند.

وی احصا مشکلات حوزه رسانه و بررسی راهکارهای رفع آنها را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و افزود: تبیین، ترویج و در نهایت نهادینه کردن رویکردهای مؤثر برای تولید محتوای رسانه‌ای کارآمد از دیگر برنامه‌های ضروری برای توانمندسازی حوزه رسانه در استان یزد است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد استفاده از قالب‌ها و سبک‌های جدید نشر و بازنشر اطلاعات و اخبار را نیز یکی دیگر از الزامات توسعه‌ای در فضای رسانه‌ای استان دانست و گفت: تقویت کردن رسانه‌ها اولین گام در راستای شفاف‌سازی و تلاش برای توسعه پایدار و متوازن است.

پارسائیان تربیت خبرنگار انقلابی برای عصر شبکه رویکرد لازم و حائز اهمیت برای تقویت و حمایت جبهه انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: رسانه‌ها زمانی برای توسعه استان و کشور مؤثر هستند که بتوانند با سلایق و گرایش مشترک عملیات رسانه‌ای یکپارچه و مشترک انجام دهند.

وی هم‌افزایی و تعامل در حوزه رسانه را لازمه توانمندسازی این ظرفیت دانست و تأکید کرد: خبرنگار و رسانه انقلابی عامل پیش‌برنده نظام و خنثی کننده توطئه‌های شوم فرهنگی استکبار جهانی است، پس باید بیش از پیش حمایت و تقویت شود.

انتهای پیام
captcha