برگزاری آزمون شورای حل اختلاف قوه قضائیه در کردستان لغو شد
کد خبر: 4030038
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

برگزاری آزمون شورای حل اختلاف قوه قضائیه در کردستان لغو شد

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان از لغو برگزاری آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضائیه که به همت جهاددانشگاهی کردستان برگزاری می‌شد، در استان کردستان خبر داد.

اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی کردستان

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضائیه به همت جهاددانشگاهی در سراسر کشور جمعه یکم بهمن‌ماه برگزار می‌شود که به دلیل شرایط جوی و برودت هوا به دستور قوه قضائیه در استان کردستان اجرا نخواهد شد.

وی افزود: پیش از این اعلام شده بود که طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته آزمون مذکور بە صورت همزمان در ۳۱ استان کشور جمعه برگزار می‌شود و امکان لغو آن امکان‌پذیر نیست.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با توجه به وضعیت جوی استان این آزمون در استان‌های کردستان و ایلام لغو شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان بعدی برگزاری آزمون برای متقاضیان استان کردستان متعاقبا اعلام خواهد شد، براین اساس تمام فرایندهای یک آزمون از طراحی سوال، قرنطینه و... دوباره تکرار خواهد شد.

اسدی تعداد داوطلبان استان کردستان را ۸۹۱ نفر دانست و یادآور شد: در این بین ۴۶۴ نفر بانوان و ۴۲۷ نفر آقایان هستند و مراتب برگزاری آزمون در زمان دیگری به اطلاع آنها خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha