جشن پایان دوره‌ روخوانی و تجوید دارالقرآن‌ انصارالمهدی(عج) برگزار شد + عکس
کد خبر: 4030648
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

جشن پایان دوره‌ روخوانی و تجوید دارالقرآن‌ انصارالمهدی(عج) برگزار شد + عکس

جشن پایانی دوره‌های روخوانی و تجوید قرآن‌آموزان دختر دارالقرآن انصارالمهدی(عج) رکن‌آباد وابسته به مؤسسه حضرت معصومه(س) میبد برگزار شد.

به گزارش ایکنا، جشن‌پایانی کلاس‌های روخوانی، تجوید و حفظ سه جزء قرآن کریم دارالقرآن انصار المهدی(عج) رکن‌آباد وابسته به مؤسسه قرآنی حضرت معصومه(س) برگزار شد.

این مراسم در آستانه ولادت حضرت فاطمه(س) و با تجلیل بیش از 30 قرآن‌آموز در مقاطع مختلف سنی نوجوانان و جوان (در مجموع این سه دوره) برپا شد.


همچنین در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است؛ طرح مباحثه به منظور آمادگی بیشتر حافظان دارالقرآن حسینی وابسته به مؤسسه برای آزمون‌های پایان فصل(در نیمه بهمن‌ماه) در حال برگزاری است.

این دوره با تدریس حجت‌الاسلام حسینی‌زاده همراه با بیان نکات مفاهیمی آیات با حضور قریب به 50 حافظ در حال برپایی است.

در خبر دیگری از مؤسسه حضرت معصومه(س) میبد آمده است؛ به منظور آشنایی قرآن‌آموزان و دانش‌آموزان پسر با فعالیت‌های فنی و آشنایی با اصول فنی برق و شناخت مناسب از انواع تجهیزات و ابزار، تابلوی LED صلوات توسط دانش‌آموزان کلاس ششم مدرسه نورالمهدی(عج) وابسته به مؤسسه ساخته شد و به منظور تشویق بر دیوار ورودی مدرسه آویخته شده است.

مؤسسه حضرت معصومه(س)

مؤسسه حضرت معصومه(س) فعالیتش را به‌ صورت غیررسمی از سال ۷۵ آغاز کرده و سپس در سال ۸۲ پس از اخذ مجوز از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صورت رسمی فعالیتش را ادامه داده است. این مجموعه توسط حجت‌الاسلام مرتضی برزگر اداره می‌شود. 

انتهای پیام
captcha