رقابت 240 نفر در مسابقات قرآن آقایان شاغل و وظیفه نیروهای مسلح
کد خبر: 4031217
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
به میزبانی وزارت دفاع انجام می‌گیرد؛

رقابت 240 نفر در مسابقات قرآن آقایان شاغل و وظیفه نیروهای مسلح

سی و سومین دوره مسابقات قرآن آقایان شاغل و وظیفه نیروهای مسلح همزمان با ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

مسابقات قرآنحسن فراهانی، مدیر دارالقرآن وزارت دفاع در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم آقایان شاغل و وظیفه نیروهای مسلح با حضور 240 نفر از راه‌یافتگان به مرحله نهایی این مسابقات همزمان با ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات فوق 10 بهمن‌ماه به میزبانی سازمان عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء 5، 10، 15 و 20 و اذان، درک مفاهیم و نکات تفسیری برگرفته از جزء بیست و سوم تفسیر نمونه برپا می‌شود.

فراهانی ادامه داد: شش تیم داوری متشکل از 30 داور بین‌المللی و ملی چون امیر آقایی، محمدرضا پورزرگری، محمد عباسی، عباس امام‌جمعه، محمدحسین سعیدیان، محمدمهدی بحرالعلوم، علی‌اکبر حنیفی، سیدمهدی سیف و تعدادی از داوران ممتاز کشوری، قضاوت این دوره از مسابقات را عهده‌دار است.

مدیر دارالقرآن وزارت دفاع اضافه کرد: طی رایزنی‌های انجام شده نفرات برتر رشته حفظ و قرائت تحقیق این مسابقات مستقیما به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا می‌کند. همچنین به تمامی شرکت‌کنندگان در این دوره لوح سپاس و هدیه عمومی اعطا می‌شود.

مسابقات قرآن

انتهای پیام
captcha